ARA A PORTADA
Publicat el
16 de desembre de 2020 a
les 13:32
El departament d'Educació de la Generalitat ha decidit endarrerir l'inici de curs del segon trimestre fins al dilluns 11 de gener. Un ajornament motivat per la previsió que l'evolució de la pandèmia després de les vacances de Nadal "no sigui gaire afavoridora", i en aplicació de les recomanacions sanitàries. Educació també ha comunicat que, en tornar de les festes nadalenques, es faran cribatges a tots els professionals dels centres d'ensenyament.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Incendi al pati d’un habitatge a Castellbisbal
-
Comarca
Russell Crowe ja participa en el polèmic rodatge en un espai natural de Sant Cugat
-
Comarca
Llum verda a 15 habitatges protegits i un nou parc a l’entorn de can Cabassa
-
Comarca
Ferrocarrils durant tota la nit per les Festes Majors de Sant Cugat i Rubí
-
Comarca
La piscina del Complex Esportiu de Valldoreix, tancada per legionel·la
-
Comarca
El Consell Comarcal avança més de 3 milions d’euros per accelerar les obres de Mercavallès