Catalunya va sumar ahir 3.010 nous contagis i 58 morts per Covid-19, mentre que el nombre de pacients als hospitals va augmentar per quart dia consecutiu amb 40 nous ingressos.
Segons les dades epidemiològiques actualitzades ahir dimarts pel Departament de Salut, la velocitat de propagació del virus va baixar set centèsimes respecte a dilluns i es va situar en 1,09 punts, davant de l'1,16 de dilluns.
Els pacients amb la Covid-19 ingressats als hospitals catalans ascendien ahir a 1.776 (40 més que dilluns), dels quals 374 estaven greus a l'UCI (37 més que dilluns).
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament treballa per habilitar dos solars i el pàrquing de l'Esclat pels vehicles afectats per l'incendi de Can Boada Joan Muñoz
-
Canvi d’horaris a l’L3 per tornar a la puntualitat i “fer la millor xarxa d’autobús pel col·lectiu de la ciutat” Arnau Fort
-
-
Terrassa busca la fórmula per protegir el gos Tarzán: "La família d'acollida li ha canviat la vida" Pilar Màrquez
Publicat el
29 de desembre de 2020 a
les 12:02
Notícies recomenades
-
Comarca Els Mossos detenen una parella de Rubí que hauria robat 71 telèfons mòbils
-
Comarca
Junts prepara les pròximes eleccions municipals en una cimera a Viladecavalls
-
Comarca
El govern de Sant Cugat admet deficiències en l’habitatge públic: "Assumim la responsabilitat de resoldre la situació"
-
Comarca
Normalitat al CN Rubí després de la intoxicació de l'aigua de la piscina: "Va estar un error humà"
-
Comarca
Vuit menors traslladats en estat menys greu per una intoxicació a la piscina de Rubí
-
Comarca
Sant Cugat renovarà la meitat de l’enllumenat