Les eleccions al Parlament d'aquest diumenge, celebrades en plena pandèmia de coronavirus, han registrat una participació del 53,53 % -amb el 97,54 % escrutat-, la xifra més baixa en unes eleccions a Catalunya des de la recuperació de la democràcia.
Aquest percentatge de participació suposa 25,4 punts menys que en les autonòmiques del 2017, quan l'afluència a les urnes va aconseguir un rècord del 79 % al final de la jornada.
El conseller d'Acció Exterior, Relacions Institucionals i Transparència, Bernat Solé, ha atribuït aquest descens a l'actual context de pandèmia i ha agraït "el comportament exemplar de civisme" mostrat per la ciutadania al llarg de la jornada, que ha transcorregut sense incidents.
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de febrer de 2021 a
les 00:10
Notícies recomenades
-
Comarca
Recooperem bufa deu espelmes
-
Comarca
Viladecavalls reclama més suport i recursos a la Generalitat: "No atenen les nostres realitats ni necessitats"
-
Comarca
Passejades guiades a Sant Llorenç del Munt
-
Comarca
Suspesa l'activitat als jutjats de Rubí fins divendres per una fuita d'aigua
-
Comarca
Arrenca la segona fase per acabar amb les goteres del pavelló municipal de Viladecavalls
-
Comarca
La criminalitat baixa un 9,7% a Sant Cugat