Subvencions directes per a les entitats de Vacarisses
Comarca
Durant el ple extraordinari es van fer dues votacions que van ser aprovades
- Auxicolor adquireix el 100% d’Highchemie per diversificar el negoci
ARA A PORTADA
-
Terrassa Nervis entre els comerciants davant la possible onada de saquejos: "Estem a l'ull de l'huracà" Joan Muñoz
-
Terrassa El professor de la UPC Xavier Álvarez, sobre l'accident a Toledo: “El sistema no està preparat per la responsabilitat que té” Arnau Fort
-
Terrassa El tanatori públic d’animals, pioner a Catalunya, estarà enllestit a l’abril i podria obrir al maig Pilar Màrquez
-
Terrassa La vaga de maquinistes suprimeix un tren de l’R4 i retalla el trajecte de dos més en un matí amb menys viatgers Pilar Màrquez
-
Terrassa El Roc Blanc es prepara per a una nit de terror de pel·lícula: ensurts i 100 quilos de caramels Arnau Fort
Publicat el
20 de juliol de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
19 de juliol de 2021 a les
19:36
L’equip de govern de Vacarisses, durant el ple extraordinari dut a terme el passat 14 de juliol, va fer dues propostes que van ser, ambdues, aprovades: facilitar la tasca de les entitats o associacions i reforçar la inversió en el context pandèmic.
Tal com s’informa des del Consistori, primer de tot, Antoni Masana, l'alcalde del municipi, va proposar que les entitats poguessin accedir a subvencions de manera directa, on va explicar que el seu model passa per la concurrència competitiva, però que les circumstàncies actuals causades per la pandèmia recomanen aquesta modificació del model. La votació va ser aprovada i va suposar l’aprovació inicial d’una modificació del pressupost de l’exercici vigent.
La segona votació, aprovada per majoria simple, va estar relacionada amb l’expedient de modificació de crèdits per suplements de crèdits finançats amb romanent de tresoreria. Des de l’alcaldia es va plantejar que l’activitat municipal exigeix la realització de despeses específiques que no estan plenament cobertes amb l’actual pressupost i que no poden demostrar-se fins a l’exercici següent perquè suposaria un deteriorament dels serveis oferts als ciutadans.
De manera que 607.970,75 euros provinents del romanent per despeses generals, dels 731.165,08 euros, s’adreçaran a reforçar el finançament de projectes ja previstos com la reforma de la zona esportiva de Can Serra o la inversió en camins o la construcció de la nova seu de la Policia Municipal.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Les persones grans es reivindiquen
-
Comarca
Fiscalia demana 8 anys i mig de presó per a l'home que va atropellar mortalment dos ciclistes a Castellbisbal el 2022
-
Comarca
L'Ajuntament de Sant Cugat assegura haver reduït "a zero" el frau en els empadronaments
-
Comarca Troben restes d’una torre romana sota el monestir de Sant Cugat
-
Comarca La Cova Simanya revela pistes sobre la història genètica de la Península Ibèrica
-
Comarca
Endesa llança un pla de protecció d'aus a la xarxa elèctrica amb actuacions a Rubí i Castellar