S’ajorna la Festa Major d’Ullastrell a causa del rebrot de contagis
Comarca
Probablement les noves dates seran al setembre
- Hannun: mobles sostenibles que triomfen arreu d’Europa
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa David Carballo, creador de l'escultura amb què Plex va sortir a la "Velada del Año": "Hi ha dos influencers que ja m'han contactat per a la propera edició" Alejandro García
-
Terrassa Un ferit per un tret a Ca n'Anglada: els Mossos busquen l'autor de l'agressió Pilar Màrquez
-
Terrassa Terrassa renova el Pacte per a l’Accessibilitat amb l’avís que queda molta feina a fer Pilar Màrquez
-
Publicat el
23 de juliol de 2021 a
les 19:58
Actualitzat el
23 de juliol de 2021 a les
20:38
A causa de la situació pandèmica actual, amb un rebrot de contagis molt elevat, s’ha ajornat la Festa Major d’Ullastrell, que estava prevista per celebrar-se del 13 al 15 d’agost, per evitar el risc de contagi que comporten les aglomeracions de persones.
Des de l’Ajuntament s’informa que la decisió s’ha pres després de moltes converses i valoracions i que es buscaran noves dates on hi hagi millorat la situació sanitària. Probablement les noves dates festives es trobaran dins el mes de setembre.
A part del concurs de decoració de cases i carrers, la programació de la Festa Major d’enguany encara no s’havia fet pública, però des del Consistori expliquen que estaven programades seguint les recomanacions del Procicat i de Salut. De tota manera, “per responsabilitat, i davant de l’increment de contagis de Covid-19 de les últimes setmanes, el govern no creu convenient promoure activitats que puguin comportar un risc per als seus veïns i veïnes”.
A més, amb les restriccions i mesures vigents actuals, “no es pot celebrar una festa major amb tota la seva esplendor”: no hi pot haver consum de menjar o beguda a la via pública, les activitats han d’acabar a les 00.30 i no es poden ajuntar més de 10 persones al carrer.
Festa major 2020
L’any passat donada la crisi sanitària a causa de la Covid-19, el govern municipal d’Ullastrell va suspendre la festa major, primer de tot la que s’havia de celebrar del 15 al 17 d’agost i, posteriorment, la reprogramada del 18 al 20 de setembre.
De tota manera, va mantenir els actes culturals i els va reprogramar durant el darrer trimestre de l’any. El primer acte es va organitzar el 18 de setembre amb el concert de la cantant Queralt Lahoz a la plaça de l’Ajuntament.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Tall de l’R8 entre Rubí i Martorell
-
Comarca
Adjudicades les obres d’urbanització de La Creu
-
Comarca
El ple aprova l'entrada de Rafael Cuesta Correderas al govern municipal de Rubí
-
Comarca
Desarticulat un centre logístic de mercaderies falsificades a Castellbisbal
-
Comarca
L'R4 i l'R8 de Rodalies tallades a l'agost per obres a Castellbisbal
-
Comarca
Un nou cas de pesta porcina a Castellbisbal