L’escola del Bosc de Rubí tindrà un nou edifici
Comarca
Des de fa 10 anys l’Escola del Bocs te unes instal·lacions provisionals en barracons
- L’escola del Bosc de Rubí tindrà un nou edifici
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa Alfredo Vellido, catedràtic d’intel·ligència artificial: “Dir que la IA superarà la intel·ligència humana en cinc anys és un brindis al sol" Alejandro García
-
Comarca Mor Carles Solà, exrector de la Universitat Autònoma de Barcelona, a Sant Cugat Aketza Martín
-
Terrassa Llibreria Ana, botiga de barri: "Quan tenia 10 anys venia de l’escola, feia els deures aquí i, si calia, despatxava" Alejandro García
-
Terrassa Ja hi ha data per als 208 pisos de protecció oficial de l'AEG: s'entregaran el 2028 Pilar Màrquez
Publicat el
25 de juliol de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
23 de juliol de 2021 a les
20:16
Durant el ple municipal d’aquest dijous es va donar llum verda a la signatura del conveni entre el Consistori i la Generalitat de Catalunya a la signatura del conveni que estableix les condicions de col·laboració entre totes dues administracions per executar les obres de l’escola del Bosc.
Tal com s’informa des del Consistori, des de fa 10 anys l’Escola del Bocs te unes instal·lacions provisionals en barracons i “l’acumulació de cursos ha fet que els mòduls i l’espai que els envolta mostrin signes de degradació importants”. A més, en estar en barracons impedeix a l’escola disposar de tots els espais polivalents que necessitaria. Aquesta construcció es reclama des del 2006, quan ja es van cedir els terrenys on s’ha d’aixecar l’edifici, al carrer de Mallorca.
El nou edifici de l’escola tindrà capacitat per encabir una línia d’alumnat i permetrà incorporar nous espais en funció de les futures necessitats del centre.
El cost previst a la licitació d’aquestes obres és de 4,4 milions d’euros. L’Ajuntament en finançarà el 10% en dos terminis, un 50% durant el mes següent a l’adjudicació del projecte de les obres i el 50% restant un cop l’obra estigui acabada i expedida la certificació final d’obra.
Un cop acabades les obres del nou edifici del Bosc, l’Ajuntament passarà a ser el propietari i cedirà el seu ús a la Generalitat de Catalunya per a l’activitat escolar que li és inherent. La conservació, el manteniment i la vigilància de l’equipament correspondrà a l’Ajuntament.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Tercera edició de les targetes rasca i guanya a Vacarisses
-
Comarca
Neix una nova associació veïnal a Rellinars
-
Comarca
Dos ferits greus, un de menys greu i un de lleu arran d'una explosió a una joieria
-
Comarca
El curs escolar s'iniciarà al Vallès amb més de 167.000 alumnes inscrits
-
Comarca
VÍDEO | Un incendi de la vegetació del voral de la C-58 obliga a tallar el sentit Terrassa
-
Comarca
Aliança Catalana aterra al Vallès entre crits de "fora feixistes"