Ullastrell inicia les obres del nou aparcament de les Oliveres
Les oliveres actuals seran trasplantades al parc de la vall de Ca n’Amat
- Ullastrell inicia les obres del nou aparcament de les Oliveres
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de novembre de 2021 a les 07:00
Actualitzat el 26 de novembre de 2021 a les 20:13
Els treballs per a la creació de l’aparcament de les Oliveres, situat entre el carrer de la Peça i l’avinguda Verge de Montserrat han començat aquests dies a Ullastrell.
Segons ha informat l’Ajuntament, l’objectiu és guanyar un nou espai d’aparcament en aquest barri. Les oliveres actuals seran trasplantades al parc de la vall de Ca n’Amat. Al mateix temps s’eliminarà l’aparcament en el tram inicial de l’avinguda Verge de Montserrat a fi de pacificar la zona per als vianants i millorar l’espai de circulació de vehicles.
Aproximadament les places que es crearan supliran les places eliminades. Les obres tenen un pressupost inicial de 11.134’12 euros (iva inclòs). Les obres poden provocar talls de trànsit intermitents.
Notícies recomenades
-
Comarca
FGC programa visites a l’Espai Expositiu de la Cotxera de Rubí
-
Comarca
Un jove, amb família a Sant Cugat, una de les víctimes mortals de l’incendi a Suïssa
-
Comarca
Mor l'acompanyant d'una motocicleta en un accident a l'AP-7 a Castellbisbal
-
Comarca
Dol a Vacarisses per la mort del mossèn Sebastià
-
Comarca
Vacarisses millora l’accessibilitat a la biblioteca El Castell
-
Comarca
Dotze morts a les carreteres del Vallès Occidental durant el 2025