Milloren la seguretat al camí de la Plana de Sant Miquel de Guanteres
Comarca
L’Ajuntament de Viladecavalls ha iniciat les obres d’enderroc d’una edificació en mal estat situada
- Concert dedicat als ídols del rock
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
Publicat el
18 de desembre de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
17 de desembre de 2021 a les
19:54
L’Ajuntament de Viladecavalls ha iniciat les obres d’enderroc d’una edificació en mal estat situada a Sant Miquel de Guanteres. Els treballs van començar el passat 13 de desembre i es preveu que acabin dimecres 22 de desembre, segons han informat fonts municipals.
D’aquesta manera, la zona millorarà en seguretat, donat el mal estat que presentava aquest edifici abandonat, situat al Camí de la Plana de Sant Miquel de Guanteres. Va ser construït pel mateix veïnat de la urbanització, amb la intenció de convertir-la en un recinte de culte, però mai va ser acreditat per l’Església i amb els anys es va anar deteriorant.
L’enderroc s’ha pogut dur a terme després que el passat 10 de juny de 2020 es formalitzés davant de notari la donació de l’edifici a l’Ajuntament de Viladecavalls en nom de la Parròquia de Sant Martí de Sorbet, prèvia consulta al Consell d’Economia i Pastoral Parroquials i a l’organisme competent del Bisbat de Terrassa.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
L’aufrany consolida la seva recuperació a Sant Llorenç amb el tercer any consecutiu d’anellament de polls
-
Comarca VÍDEO | Conducció temerària desafiant la policia
-
Comarca
Rellinars recupera el tradicional “Pa amb vi i sucre”
-
Comarca
Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi de Collserola i mantindran dotacions a la nit per "deixar-lo rematat"
-
Comarca
La Primitiva cau a Rubí
-
Comarca
L'R4 i l'R8 recuperen el servei al tram des de Martorell fins a Rubí i Molins de Rei