Desestimat el recurs de la finca de Coll Cardús
Tots els grups municipals menys Ciutadans van votar contra el Grup Hera
- Venair creix en territori espanyol
ARA A PORTADA
Publicat el
02 d’abril de 2022 a
les 08:25
Actualitzat el
01 d’abril de 2022 a les
18:29
El ple d’ahir a Vacarisses va desestimar el recurs del Grup Hera pel conveni amb l’Ajuntament amb relació al desenvolupament de la finca de Coll Cardús. L’últim ple de 2021 ja va aprovar per unanimitat la declaració de disconformitat sobre la comunicació de caducitat del conveni urbanístic signat al 2007 entre l’Ajuntament de Vacarisses i el Grup Hera pel desenvolupament de la finca de Coll Cardús, on s’ubica l’abocador. El document inclou l’aplicació d’un cànon per l’activitat de dipòsit.
Tots els grups municipals van votar a favor d’aquesta desestimació, excepte Ciutadans, que es va abstenir. També es va aprovar per unanimitat la creació de la Comissió de Gènere i Igualtat, amb l’objectiu d’impulsar i supervisar el desplegament del primer Pla Intern d’Igualtat 2022-2024. La regidora de Polítiques de Gènere, Júlia Carbó, va explicar que la funció principal de la comissió és tirar endavant les accions que inclou el pla i va destacar la importància que hi estiguin representades totes les àrees i departaments de l’Ajuntament perquè la seva aplicació sigui transversal.
Es va donar suport també al Pacte pel clima i l’energia. D’altra banda, a proposta d’ERC, es van aprovar les mocions pel dret d’autodeterminació del poble saharauí. Es va aprovar també una moció en defensa del cànon de residus de Catalunya i es va agrair la solidaritat de Vacarisses amb les famílies ucraïneses. Fins ara, han arribat 28 persones.
Notícies recomenades
-
Comarca
Un 18% més d’usuaris a FGC els dissabtes
-
Comarca
Desmantellat un dels principals punts de venda de droga de Rubí: intervinguts 24.000 euros, cocaïna i haixix
-
Comarca
El segon premi de la Lotería Nacional toca a Sant Cugat del Vallès
-
Comarca
Troben deficiències al carril bici de Viladecavalls
-
Comarca
Un botó d’emergència per al comerç de Rubí
-
Comarca
“Era molt difícil que el virus hagués sortit d’aquí”