Llum verda al pla d’equipaments de Rubí
Comarca
La sessió ordinària del mes de desembre / Ajuntament de Rubí – Localpres
- Llum verda al pla d’equipaments de Rubí
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de desembre de 2022 a
les 07:27
Actualitzat el
22 de desembre de 2022 a les
11:04
El ple de l’Ajuntament de Rubí va aprovar dimarts passat, amb els vots favorables de l’equip de govern –integrat pel PSC i En Comú Podem (ECP)– i els vots contraris d’ERC, Cs, Veïns per Rubí (VR) i l’Alternativa d’Unitat Popular (AUP) el Pla d’equipaments municipals de Rubí (PEMR).
Segons han indicat fonts municipals, es tracta d’una eina bàsica d’ordenació i planificació del sistema d’equipaments i espais municipals destinats a la prestació de serveis públics, en què es recullen les competències, les disponibilitats, les necessitats de prestació de serveis de qualitat i la proposta d’inversions per adequar i optimitzar els equipaments existents o crear-ne de nous.
L’objectiu principal d’aquest document és donar a conèixer a la ciutadania el mapa d’edificis adreçats a prestar serveis públics, definir-los, estructurar-los i planificar el desenvolupament futur de la xarxa d’equipaments atenent a les necessitats presents i futures.
Actualment, la ciutat compta amb un total de 178 equipaments municipals. D’aquests, 109 són de titularitat pública, 51 són privats i 18 més pertanyen a altres administracions.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Fi a les obres per reduir el soroll a l’AP-7 i B-30
-
Comarca
La Roser i el Martí, les grans novetats de la Festa Major de Viladecavalls
-
Comarca
Volen construir 29 habitatges a dos solars a Vacarisses
-
Comarca
Es reprèn la circulació de trens pel túnel de Rubí
-
Comarca
Escorcollen per segon cop l’IRTA-CReSA per la pesta porcina africana
-
Comarca
Doctor Prats i Mama Dousha, a Castellbisbal