Balanç de la visita del Síndic de Greuges
Comarca
El Síndic de Greuges va fer públic aquest dijous el balanç de la seva darrera visita al Casal de Cultura Matadepera
- Balanç de la visita del Síndic de Greuges
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Publicat el
30 de març de 2023 a
les 21:05
El Síndic de Greuges va fer públic aquest dijous el balanç de la seva darrera visita a Matadepera el passat divendres 24 de març al matí. Es van plantejar problemàtiques al Casal de Cultura sobre temes relacionats amb consum (gas i aigua), habitatge tributari o mobilitat. En total, es van rebre 8 visites presencials i 7 trucades o videotrucades. Les persones que van ser ateses van presentar 7 queixes i van fer 8 consultes.
El Síndic de Greuges és una institució on qualsevol persona pot consultar informació o presentar queixes sobre l'actuació de l'Administració pública o empreses que presten serveis d'interès general, com les companyies d'aigua, llum o gas, per exemple.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
L’Ajuntament de Sant Cugat nega un augment de la taxa de residus
-
Comarca
Adjudicades les obres del túnel de Rubí
-
Comarca
Un home ferit en un incendi forestal entre Castellbisbal i Rubí
-
Comarca
Fi a les obres per reduir el soroll a l’AP-7 i B-30
-
Comarca
La Roser i el Martí, les grans novetats de la Festa Major de Viladecavalls
-
Comarca
Volen construir 29 habitatges a dos solars a Vacarisses