Un motorista mor en un accident a la C-58
L'home ha caigut mentre circulava i ha acabat sota un camió

- Setembre comença amb sol i núvols a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de setembre de 2023 a les 14:04
Un motorista ha mort aquest dijous en un accident a la C-58/50CN. Per causes que encara s’estan investigant, el conductor d'una moto ha caigut mentre circulava i ha acabat sota un camió que estava al mateix tram en aquell moment. A conseqüència de l’accident, el motorista, un home de 45 anys veí de Cerdanyola del Vallès, ha mort.
Els fets han tingut lloc al punt quilomètric 0,5, al terme de Montcada i Reixac, en una sortida al polígon industrial Ferreria. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 09:34 hores.
Arran de la incidència, s’han activat sis patrulles dels Mossos d’Esquadra, dos dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques, un helicòpter medicalitzat i un equip de comandament (SEM).
Amb aquesta víctima, són 105 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Notícies recomenades
-
Comarca Reparen l’esvoranc al torrent de Sant Martí, a Viladecavalls
-
Comarca Projecte per a l’edifici abandonat de Can Costa, a Castellbisbal
-
Comarca Un nou radar mòbil a Castellbisbal
-
Comarca Les muses tornen a la façana del Casino de Rubí
-
Comarca Avisos per SMS en cas d’avaries d’aigua a Viladecavalls
-
Comarca L’art es trasllada a l’interior de 19 empreses de Castellbisbal