Dos anys de presó per a la mare de la nena de Rubí a qui van fer l'ablació a Gàmbia
L'acusació contra el pare s'ha retirat perquè ha pogut acreditar que "mai ha participat en les tasques que impliquen la cura de la nena"
- Terrassa, capital del videojoc indie
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de setembre de 2023 a
les 15:16
Actualitzat el
26 de setembre de 2023 a les
15:18
Els pares de la nena de Rubí a qui un familiar va practicar una ablació el 2015 no hauran d'entrar a la presó. Segons informa El Periódico, el fiscal ha rebaixat la petició de pena inicial, de deu anys de presó, a només dos i només per a la mare, com a inductora d'un delicte de mutilació genital.
En el judici, que ha tingut lloc aquest dimarts a l'Audiència Nacional, la dona ha acceptat la pena de dos anys de presó que ha fet la Fiscalia, i l'acusació contra el pare ha estat retirada, ja que ha pogut acreditar que "mai ha participat en les tasques que impliquen la cura de la nena i mai l'havia banyat ni canviat el bolquer", tot i que vivia al mateix nucli familiar
La petició de retirar la pàtria potestat de la nena tampoc s'ha mantingut, i s'imposarà a la mare que indemnitzi la seva filla amb 60.000 euros.
https://www.diarideterrassa.com/valles-cat/2023/09/25/demanen-10-anys-preso-pares-nena-rubi-ablacio/
Notícies recomenades
-
Comarca
El Suprem confirma la retirada del concert del col·legi Viaró de Sant Cugat per segregar per sexes
-
Comarca
El Tren Granota estrena temporada
-
Comarca
Sant Cugat vol crear 5.500 habitatges a Ca n’Ametller
-
Comarca
Mor el col·leccionista d'art català contemporani Juan Mateos
-
Comarca
Un home s'accidenta amb el seu quad i acaba evacuat en helicòpter a Vacarisses
-
Comarca
Els Agents Rurals activen quatre binomis canins més per fer front a la PPA