Prop de 8.000 assistents als Petits Camaleons de Sant Cugat
El festival es consolida com a esdeveniment familiar de referència amb totes les entrades exhaurides

- Prop de 8.000 assistents als Petits Camaleons de Sant Cugat
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’octubre de 2023 a les 18:19
El festival de música familiar Petits Camaleons va posar punt final aquest diumenge a la seva dotzena edició amb una assistència d’entorn de 8.000 persones i amb totes les entrades exhaurides. El certament, celebrat un any més a Sant Cugat del Vallès, va donar el tret de sortida el divendres i durant el cap de setmana va acollir en diferents escenaris repartits entre el Teatre-Auditori de la ciutat i el parc de l’Alborètum a artistes com Joan Dausà, Lildami, Gertudis, Suu, Triquell, Macaco, Xiula o The Penguins. Així, el festival tanca l’edició consolidant-se com a esdeveniment familiar de referència al municipi vallesà i reivindicant, de nou, “el dret dels nens i les nenes a la bona música”.
El festival va donar el tret de sortida el divendres a la tarda amb la tradicional cercavila pels carrers de la ciutat, que va reunir a prop de 3.000 persones, i amb una actuació de l’artista Pep López, de Folkids. Al vespre, va ser el torn de la cantant Marta Rius, que va actuar a la plaça Victòria dels Àngels, i de Joan Dausà, autor de la cançó “Jo Mai Mai”, que va omplir totes les butaques del Teatre-Auditori.
Dissabte entorn de 2.500 persones van passar pel festival. Durant la segona jornada, va pujar a l’escenari artistes com Gertrudis o el mag Pol Cortés, que van protagonitzar els espectacles del torn matinal, a més de la cantant terrassenca Alicia Rey i el grup de pop electrònic Lal’Ba. A la tarda, els assistents van poder gaudir dels Xiula, una de les actuacions més esperades pel públic, que van oferir dos “shows” multitudinaris, així com de la cantant Suu, que aquesta edició ha tornat al festival, l’ex Txarango Sergi Carbonell, el cantant i actor Franc, o el grup Lesquefaltaband. La jornada de dissabte la va clausurar el pop de Macaco, amb alguns dels seus temes més destacats, com “Volar”, “Tengo” o “Con la mano levantá”.
Notícies recomenades
-
Comarca Sant Cugat del Vallès rebateja el Teatre-Auditori amb el nom d'Emma Vilarasau
-
Comarca Vacarisses reclama a l’ACA actuacions urgents a les rieres
-
Comarca Rècord de cria del falcó pelegrí al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac
-
Comarca Viladecavalls viu la seva Festa Major més tradicional i popular
-
Comarca La cultura popular, pilar de la Festa Major de Viladecavalls
-
Comarca Moda Re- obre una nova botiga a Rubí