2,3 milions per millorar la gestió de l’aigua a Vacarisses
L’ACA concedeix tres de les quatre subvencions demanades
- 2,3 milions per millorar la gestió de l’aigua a Vacarisses
ARA A PORTADA
Publicat el
03 d’octubre de 2023 a
les 14:50
Actualitzat el
03 d’octubre de 2023 a les
18:35
L’Ajuntament de Vacarisses rebrà un total de 2.270.955,14 euros en subvencions de l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) per desenvolupar diferents projectes de millora de la gestió de l’aigua municipal.
Fa uns mesos, el consistori es va presentar a diverses convocatòries per obtenir subvencions gestionades per l’ACA, així com recursos de la Xarxa de la Diputació de Barcelona i de la Generalitat de Catalunya relacionats amb la gestió de l’aigua. Segons expliquen fonts municipals, el passat 28 de setembre es van conèixer els resultats. En aquest sentit, s’han concedit tres de les quatre ajudes demanades fins ara que sumen un total de 2.270.955,14 euros.
Es tracta d’11.888,38 euros (57,47% del cost total de l’actuació) per a la millora del rendiment del Pou 1 de Can Serra.
També es rebran 260.066,76 euros (90% del cost total de l’actuació) per a l’equipament del pou de Can Torrella i connexió a la xarxa existent.
En darrer lloc, la subvenció més gran: 2 milions d’euros (67% del cost total de l’actuació) per al projecte d’abastament d’aigua en alta a Vacarisses.
Notícies recomenades
-
Comarca
Concerts i tallers per donar la benvinguda al bon temps a Viladecavalls
-
Comarca
Rubí celebra la diversitat amb la COLOR Week
-
Comarca
La UAB fixa en 15 els jutges necessaris per als nous jutjats de Sant Cugat
-
Comarca
Ullastrell celebra la Fira de la Cervesa amb sis dels millors productors artesans
-
Comarca
Obres de renovació de l’ascensor a l’estació de La Floresta
-
Comarca
Adif tancarà el túnel de Rubí set setmanes