Talls d’electricitat a diversos sectors de Matadepera
Comarca
Centenars de veïns de diversos sectors de Matadepera es veuran afectats dissabte per talls de subministrament elèctric
ARA A PORTADA
-
Terrassa Més de 17.000 euros de renda de diferència entre la zona més rica i la més pobra de Terrassa Joan Muñoz
-
-
Terrassa Òscar Ordeig, conseller d'Agricultura: “Som a la fase final de la PPA i demanem un últim esforç” Pilar Màrquez
-
Terrassa Perruqueria Sant Pere, botiga de barri: “Quan domines l’ofici, tot el que et demanin ho saps fer” Alejandro García
-
Publicat el
12 d’octubre de 2023 a
les 19:21
Actualitzat el
12 d’octubre de 2023 a les
19:40
Centenars de veïns de diversos sectors de Matadepera es veuran afectats per talls de subministrament elèctric dissabte. La causa: uns treballs de manteniment a la xarxa de distribució.
Les interrupcions del fluid elèctric es produiran entre les 8 i les 14 hores, segons ha avisat l’Ajuntament de Matadepera. L’empresa encarregada de la intervenció, E-Distribución, és la marca d’Endesa en el seu negoci de distribució elèctrica. La companyia ha informat que els talls temporals es duran a terme en els següents carrers de la localitat: Àngel Guimerà, Camí dels Enamorats, Eduvigis Rosas, Font de can Vinyes, Golf, Josep Maria Alegre i Bosch, Acàcies, Lledoners, Montserrat, Pompeu Fabra, terra Baixa i Wenceslao Guadall.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca La Cova Simanya revela pistes sobre la història genètica de la Península Ibèrica
-
Comarca
Endesa llança un pla de protecció d'aus a la xarxa elèctrica amb actuacions a Rubí i Castellar
-
Comarca
El Ple d’Ullastrell aprova una pujada de l’IBI del 3%
-
Comarca
Castellbisbal guanya places per aparcar bicicletes al costat del tren
-
Comarca
El sostre de vidre, al món rural: “És un molt masculinitzat, però les dones estem trencant estereotips”
-
Comarca
Matadepera i Sant Cugat es coronen com els municipis més rics de Catalunya