Mitja tona de joguines per a famílies de Rubí
Comarca
Prop d’un centenar d’infants van rebre regals aquest Nadal
- Mitja tona de joguines per a famílies de Rubí
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de gener de 2024 a
les 20:25
Actualitzat el
11 de gener de 2024 a les
20:26
La campanya benèfica “Encara podem donar molt de joc!” ha aconseguit recaptar més de 560 quilos de joguines per a les famílies més vulnerables de Rubí. L’Ajuntament ha fet entrega del material recaptat a l’Associació de Solidaritat i Ajuda Veïnal (ASAV), a Càritas i al servei d’intercanvis municipal La Trocalleria perquè el fessin arribar als infants més necessitats per Nadal. En total, es calcula que prop d’un centenar de nens i nenes d’entre 0 i 15 anys hauran rebut regals aquestes festes on destaquen, sobretot, jocs de taula, patinets i peces de construcció.
“La solidaritat de tothom que ha aportat el seu granet de sorra permet que allò que per a algú seria un residu, per a d’altres té un gran valor i es pugui aprofitar. Gràcies als particulars i a les entitats participants de la ciutat fem que a Rubí les joguines puguin tenir moltes vides”, ha agraït el regidor de Sostenibilitat, Rafael Güeto.
“Encara podem donar molt de joc!” és una campanya local impulsada pel Servei Educatiu de Residus de l’Ajuntament de Rubí.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Fi a les obres per reduir el soroll a l’AP-7 i B-30
-
Comarca
La Roser i el Martí, les grans novetats de la Festa Major de Viladecavalls
-
Comarca
Volen construir 29 habitatges a dos solars a Vacarisses
-
Comarca
Es reprèn la circulació de trens pel túnel de Rubí
-
Comarca
Escorcollen per segon cop l’IRTA-CReSA per la pesta porcina africana
-
Comarca
Doctor Prats i Mama Dousha, a Castellbisbal