Nou protocol per a l’oci nocturn a Vacarisses
El primer ple de l’any dona suport al document redactat per una comissió de treball transversal
- Nou protocol per a l’oci nocturn a Vacarisses
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de gener de 2024 a les 17:36
L’Ajuntament de Vacarisses va aprovar dijous passat en el ple de gener el protocol de seguretat en actes públics d’oci nocturn del municipi. Tal com va explicar el regidor de Joventut, Aitor Piqueras, els orígens d’aquesta iniciativa es remunten a la necessitat detectada per la Taula Municipal de Salut i Benestar Jove d’optimitzar i homogeneïtzar l’organització de festes populars, atenent les problemàtiques sorgides en els espais d’oci nocturn de Vacarisses.
El text, aprovat amb l’únic vot en contra de Vox, inclou 34 fitxes amb accions orientatives per dur a terme en cas de possibles situacions de risc, a implementar per la Comissió de Festes i altres agents. L’Ajuntament ha comptat amb la col·laboració de Mediare, una consultoria especialitzada en l’elaboració de protocols d’oci nocturn.
D’alta banda, en el ple es va donar compte de la baixa del regidor Juan Pablo Garrido del grup municipal Veïns per Vacarisses (VxV), amb què es va presentar a les darreres eleccions municipals. D’aquesta manera, passa a ser regidor no adscrit i VxV es queda sense representació al consistori.
Notícies recomenades
-
Comarca
Reobre la Biblioteca Central a Sant Cugat
-
Comarca
El tren de la primera professora astrònoma
-
Comarca
Dotze dotacions de Bombers treballen en l'extinció d'un incendi en una nau de Castellbisbal
-
Comarca
Tanquen el camp de futbol de Vacarisses de forma cautelar per aldarulls
-
Comarca
Un nou vehicle per als Bombers de Viladecavalls
-
Comarca
Torna el Festival Rubisound 1413