
- Dues obres per reduir els accidents a Matadepera
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’abril de 2024 a les 07:37
Actualitzat el 15 d’abril de 2024 a les 11:47
El pròxim dimarts 16 d’abril s’inicia el servei de caixer mòbil a Rellinars. Els residents en aquest municipi el podran trobar a la plaça de l’Ajuntament a les 10.35 hores, segons han informat fonts municipals.
El caixer mòbil de la Diputació de Barcelona permet la retirada de diners en efectiu a les persones que viuen en municipis petits de la província de Barcelona que ara no disposen de caixer automàtic ni oficina bancària. Aquesta iniciativa té com a clar objectiu combatre l’exclusió financera.
El caixer mòbil està previst que arribi a 96 municipis i a prop de 58.000 persones que hi viuen i treballen. La furgoneta del servei de caixer mòbil visitarà un cop al mes els municipis de menys de 1.000 habitants. Així mateix, el servei s’oferirà dues vegades cada mes en el cas de tots aquells municipis d’entre 1.000 i 5.000 habitants.