- Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dilluns 9 de setembre del 2024
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de setembre de 2024 a
les 09:10
La Loteria Nacional ha tornat a repartir sort a Rubí. En la rifa celebrada aquest dissabte 7 de setembre, el primer premi del sorteig número 72/24 ha estat venut a la ciutat. En concret, ha estat consignat al punt de venda número 10.015, situat al carrer de Ca’n Oriol, 4.
El premi ha recaigut en el número 06664 i està dotat amb 1.500.000 euros el número i 150.000 euros el dècim. Ha estat molt repartit per tota la geografia espanyola. A més de Rubí, també ha estat venut a Carballo (Corunya), Albacete, Osca, Benabarre (Osca), Madrid, Sevilla i Oliva (València)
El mateix punt de venda de loteria de Rubí va vendre un altre primer premi de la Loteria Nacional el 7 de març d’enguany i un segon premi el 28 de setembre del 2023.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
La pesta porcina deixa Russell Crowe sense rodatge a Sant Cugat
-
Comarca
Vacarisses ja té mercat setmanal
-
Comarca L'alcalde de Sant Cugat del Vallès demana al Govern que relaxi les restriccions per la PPA al municipi
-
Comarca
Aproven la reforma de l’espai esportiu de Can Serra
-
Comarca
Una setantena de motos, a la Vacaclàssic
-
Comarca
The Tyets, Ginestà i Fetus, caps de cartell de la Festa Major de Sant Cugat