Els espais industrials de Castellbisbal són aparadors d’art
Comarca
Comença el NYS Polígon Arts, amb la participació de 62 artistes
- Els espais industrials de Castellbisbal són aparadors d’art
ARA A PORTADA
-
Terrassa Multes a la zona blava en una jornada que l’Ajuntament havia anunciat com a gratuïta: "No m'ho creia" Arnau Fort | Joan Muñoz
-
Terrassa “Sense les mesures de la Generalitat, hauríem recomanat d’entrar a l’escola a les 10 hores” Arnau Fort
-
Terrassa El PSC reclama l'execució immediata del pipicà entre Sant Llorenç i les Arenes: "És una qüestió de prioritats" Joan Muñoz
-
Terrassa Rescatant la història dels Gegants de les Fonts: "Les restauracions, fins ara, havien estat precàries" Joan Muñoz
-
Terrassa Terrassa ja té constructora per al primer tanatori públic d'animals de Catalunya Pilar Màrquez
Publicat el
18 de setembre de 2024 a
les 17:48
Els espais industrials de Castellbisbal seran els escenaris d’una nova edició del NYS Polígon Arts, el festival que vincula l’espai industrial amb la cultura contemporània. La mostra es farà a partir de dijous i fins al 20 d’octubre i la majoria d’actes són gratuïts.
La iniciativa, inèdita en l’àmbit europeu, compta amb la participació de 18 empreses i 62 artistes, en una programació que s’allargarà 30 dies en diferents espais del municipi. De fet, gran part de les activitats es duran a terme dins les fàbriques i els espais verds dels polígons industrials, dotant aquests no-llocs de significat i convertint les zones industrials de Castellbisbal en aparadors d’art. A més a més, totes les activitats són gratuïtes i per a la majoria no cal inscripció prèvia.
La programació d’enguany compta amb instal·lacions artístiques, mostres de llibres, exposicions, tallers, presentacions de pel·lícules i visionats de curtmetratges, concerts i performances, entre moltes altres propostes. L’obertura i inauguració de l’edició d’enguany del NYS Polígon Arts tindrà lloc aquest dijous a les 19 hores, a la Sala d’Exposicions d’Els Costals, amb l’exposició “El retorn: entre l’esperança i la devastació”, a càrrec de Roman Poliakov.
“Flamenc en vena” que tindrà lloc dissabte 5 d’octubre a l’empresa Fercam, i un espectacle de circ únic i immersiu de Míriam Burriel el 12 d’octubre a l’empresa Manxa Ferros, són altres propostes destacades.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Dos ferits greus, un de menys greu i un de lleu arran d'una explosió a una joieria
-
Comarca
El curs escolar s'iniciarà al Vallès amb més de 167.000 alumnes inscrits
-
Comarca
VÍDEO | Un incendi de la vegetació del voral de la C-58 obliga a tallar el sentit Terrassa
-
Comarca
Aliança Catalana aterra al Vallès entre crits de "fora feixistes"
-
Comarca
La Fundació Banc Sabadell i Impulsa col·laboren per a becar estudis d’FP
-
Comarca
Dos detinguts a Sant Cugat per integrar un grup criminal dedicat al furt i a l'estafa bancària