A partir del 9 de desembre, les línies L59 i L67 del servei de transport públic interurbà implementaran diverses millores amb l’objectiu d’augmentar la puntualitat, optimitzar els recorreguts i adaptar-se millor a les necessitats de mobilitat dels municipis que connecten. Les actuacions s’han fet sota la coordinació i finançament de la Generalitat.
El servei d’autobús interurbà L67 connecta Castellbisbal amb els municipis veïns del Papiol, Molins de Rei i Barcelona. Des de dimarts vinent, la primera expedició, que surt de Barcelona a les 7.15 hores farà parada a Molins de Rei per facilitar l’arribada a Castellbisbal abans de les 8 hores. A més, s’habilitarà una nova parada al centre de Molins de Rei (Foment) en sentit Barcelona.
La línia L59, que passa pel Canyet, tindrà a partir del 9 de desembre tres expedicions del matí, coordinades amb la L67, que adaptaran el seu horari.