Sant Cugat del Vallès ha fet oficial aquest dimarts al vespre el canvi de nom del Teatre-Auditori Emma Vilarasau, en honor a l'actriu, filla del municipi i recent guanyadora d'un premi Gaudí a la millor interpretació femenina per "Casa en flames". El rebateig de l'equipament, fins ara Teatre-Auditori de Sant Cugat, s'ha fet en un acte al qual ha assistit l'actriu i l'alcalde, Josep Maria Vallès, en el marc de la presentació de la nova temporada artística de tardor-hivern. El canvi de nom ve acompanyat d'una nova imatge gràfica, obra de l'estudi La Casa de Carlota & Friends, que compacta i reinterpreta el perfil de l'edifici, i que també s'ha presentat en l'acte.
La ciutat ha volgut retre homenatge a l'actriu santcugatenca amb el canvi de nom de l'equipament cultural amb més pes de la localitat, i com a reconeixement a tota una vida dedicada a la interpretació.
Salvador Sobral, Maria Callas i Els Pets
Amb el rebateig es dona el tret de sortida a una nova temporada artística, que tindrà 34 espectacles i més de mig centenar de funcions. En música hi destaquen les actuacions musicals de Salvador Sobral, Maria Callas, Els Pets o Tarta Relena, així com els concerts simfònics amb obres de Rakhmàninov, Txaïkovski i Mozart.
En teatre s'ha programat "Un déu salvatge" o "Del fandom al troleig", mentre que en dansa passaran per l'equipament vallesà el Ballet de Barcelona o el Malandain Ballet Biarritz. Pel que fa a grans esdeveniments, l'entorn del Teatre-Auditori tornarà a acollir el festival Petits Camaleons, així com 14 funcions del musical 'Mamma mia!'.