- La passera que vaig creuar en una oportunitat
ARA A PORTADA
-
-
-
La manca de resposta municipal centra gran part de les queixes ciutadanes traslladades al síndic Joan Muñoz
-
Preocupació per l'augment d'atacs físics i verbals contra sanitaris: "Un professional nostre rep una agressió cada dia" Pilar Màrquez
-
Terrassa, brúixola per al futur talent sanitari: "Estic enamorada de la ciutat i de l'hospital" Joan Muñoz
Fa unes setmanes, no sabria especificar quantes, vam poder visurar aquesta passera de la Mútua, però des de l’altre cantó. En aquella ocasió, el protagonisme era per les obres de l’aparcament de la plaça del Doctor Robert i, en la imatge d’avui, podem contemplar les mateixes obres d’aquesta passera i, també de l’edifici del centre sanitari i de la seva façana que es pot veure al carrer de Sant Antoni.
[bafg id="406263"]
Fotos: Arxiu Diari de Terrassa i Nebridi Aróztegui
Desconec si algun dels lectors o de les lectores que vegin aquestes línies, han passat mai per aquesta passera. Personalment, si no mal recordo, el vaig creuar en una ocasió, quan vaig ser pare de l’Eric. Com que tinc una mica de vertigen i, a més, aquestes passeres no m’apassionen gaire, el vaig passar a poc a poc. No sé el motiu, la veritat.
També podem donar una ullada a un altre centre sanitari que es pot veure a la imatge del passat, en aquest cas dedicat als animals, a l’esquerra. Un establiment, amb nom de gos de còmic, que ja no està a aquest edifici. Passa sovint, que comerços canvien d’ubicació o que, simplement, acaben tancant per diversos motius, per jubilació del propietari o perquè els hi pugen el lloguer.
No sé si va ser el cas, tot són especulacions per aportar més literatura a aquesta secció. De botigues que pleguen n’hi ha moltes, però no les podem recordar totes.
Notícies recomenades
-
Ahir i Avui
Protesta i un títol per al Shamrock Rovers
-
Ahir i Avui
De nou, una petició en una pancarta
-
Ahir i Avui
Neu, ara que ha arribat la primavera
-
Ahir i Avui
Fum, fum, fum i no és Nadal, encara
-
Ahir i Avui
Nous capgrossos a una festa de barri
-
Ahir i Avui
Una cercavila i dos comerços del passat
- La passera que vaig creuar en una oportunitat · Ahir i Avui · Diari de Terrassa
-
- Comarca
- Matadepera
- Diners
- Cultura
- Esports
- Defuncions
- ConnecTerrassa
- Iniciar Sessió
- Subscriu-t'hi
- Newsletter
close
Alta Newsletter
close
Iniciar sessió
No tens compte a Diari de Terrassa?
Crea'n un gratis
close
Crear compte
Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu
Recuperar contrasenya
Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.