- Embolcalls transformats a una plaça modesta
ARA A PORTADA
-
Terrassa El record d’una adolescència marcada per la por: “No tenia cap amic perquè no podia explicar que m’agradaven els homes” Alejandro García
-
Terrassa Un bomber de Terrassa vola a la zona zero de Veneçuela: "Anem a ajudar, el caos només s’arregla posant ordre de mica en mica" Joan Muñoz
-
Terrassa El ple debat l'ús de la plaça de Rosa Mora per a gossos amb el Parc del Nord com a alternativa Pilar Màrquez
-
Terrassa Farmàcia Jornet, botiga de barri: "Quan vam obrir, ni tan sols hi havia llum al carrer" Alejandro García
-
Terrassa Nou cop al tràfic de drogues a Terrassa: dos detinguts i 25.000 euros intervinguts Joan Muñoz
Ja fa uns mesos que aquesta plaça, la dedicada a Baltasar Ragón, va tenir un espai a aquesta secció “de les fotografies”. La visió de llavors, era des d’un angle diferent del que es mostra en aquesta ocasió. És molt possible que moltes persones han circulat un munt de vegades per aquest tros sense saber exactament el nom a qui es va dedicar la plaça. No és un fet aïllat i passa sovint.
Però no és el tema a tractar. Es fa evident que hi ha canvis notables entre una fotografia i l’altra. La més antiga, que es remunta a l’any 1992, ensenya edificis més, podríem dir, ancians, més castigats pel pas del temps. La mateixa plaça mostra al mig els inicis d’una construcció emergent, que encara no mostra arbres frondosos i ferms ni altres exemples de vegetació.
[bafg id="417731"]
Comparats, això sí, amb el que es veu ara, potser era millor veure aquells arbres petits i pelats, amb tota una vida al davant, que el que es pot aguaitar en l’actualitat. No pels arbres, sinó pels arbusts, que necessiten una rentada de cara urgent o és el que sembla.
És una plaça que es pot assegurar que passa una mica desapercebuda, d’aquí el seu encant. La plaça en si mateixa, no ha sofert variacions destacables. És una mica el seu embolcall, amb algun bloc de pisos incorporat inclòs, el que s’ha transformat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Ahir i Avui
La plaça de la Cuina Moderna o del Netol
-
Ahir i Avui
Canvi de lletres, però mateixa essència
-
Ahir i Avui
Dos comerços mítics i una escena doble
-
Ahir i Avui
Un carrer molt vist i algunes preguntes
-
Ahir i Avui
Cert desordre i una relíquia de titular
-
Ahir i Avui
Un edifici comercial i un dia molt gris
- Embolcalls transformats a una plaça modesta · Ahir i Avui · Diari de Terrassa
-
- Comarca
- Matadepera
- Diners
- Cultura
- Esports
- Defuncions
- ConnecTerrassa
- Iniciar Sessió
- Subscriu-t'hi
- Newsletter
close
Alta Newsletter
close
Iniciar sessió
No tens compte a Diari de Terrassa?
Crea'n un gratis
close
Crear compte
Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu
Recuperar contrasenya
Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.