- Les possibles parts crepusculars d’una rambla
ARA A PORTADA
-
-
-
La manca de resposta municipal centra gran part de les queixes ciutadanes traslladades al síndic Joan Muñoz
-
Preocupació per l'augment d'atacs físics i verbals contra sanitaris: "Un professional nostre rep una agressió cada dia" Pilar Màrquez
-
Terrassa, brúixola per al futur talent sanitari: "Estic enamorada de la ciutat i de l'hospital" Joan Muñoz
L’estructura de l’edifici no ha canviat. Roman, majestuosa, com ho era ja en els seus primers dies de vida. Es pot comprovar observant les dues fotografies, la més vella, que data de l’any 1992, i la d’ara, feta fa no res. El que va ser concebut com el Centre Cultural, ara LaFACT Cultural, continua sent un dels equipaments més rellevants de la ciutat i situat a la part més crepuscular, podríem dir figuradament, de la rambla d’Ègara. Però, en certa part, ha experimentat uns canvis.
[bafg id="438494"]
Fotos: Arxiu Diari de Terrassa i Nebridi Aróztegui
A la part esquerra queda patent que actualment hi ha un establiment de restauració. No hi era llavors, en aquells temps de Jocs Olímpics i d’excitació pàtria a la ciutat pel fet de ser subseu d’aquesta celebració esportiva tan magna. Només es veien un parell de bancs de pedra, amb pinta de ser més incòmodes que un estómac després de menjar dotze canelons per Sant Esteve.
A la imatge actual, també podem contemplar la terrassa de l’establiment de restauració. Una terrassa sempre sembla aportar un nivell més alt, tot i que estigui en una zona, podríem dir-ne, crepuscular, d’una rambla. Sabíem, fins ara, que hi havia westerns crepusculars, animals crepusculars o, fins i tot, interruptors crepusculars. Tanmateix, ens havíem plantejat que existís una part crepuscular en una rambla?
- Arxivat a
Notícies recomenades
-
Ahir i Avui
Protesta i un títol per al Shamrock Rovers
-
Ahir i Avui
De nou, una petició en una pancarta
-
Ahir i Avui
Neu, ara que ha arribat la primavera
-
Ahir i Avui
Fum, fum, fum i no és Nadal, encara
-
Ahir i Avui
Nous capgrossos a una festa de barri
-
Ahir i Avui
Una cercavila i dos comerços del passat
- Les possibles parts crepusculars d’una rambla · Ahir i Avui · Diari de Terrassa
-
- Comarca
- Matadepera
- Diners
- Cultura
- Esports
- Defuncions
- ConnecTerrassa
- Iniciar Sessió
- Subscriu-t'hi
- Newsletter
close
Alta Newsletter
close
Iniciar sessió
No tens compte a Diari de Terrassa?
Crea'n un gratis
close
Crear compte
Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu
Recuperar contrasenya
Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.