- Una estètica exterior que és d’agrair
ARA A PORTADA
S’evidencia en el moment de comparar les fotos exposades en aquesta edició: les farmàcies, quant a estètica exterior, són un dels establiments comercials que més han evolucionat amb el pas dels anys. Només cal donar un cop d’ull a la imatge antiga, la de 1988, per comprovar-ho.
[bafg id="454235"]
Fotos: Arxiu Diari de Terrassa i Alberto Tallón
Aquesta modernitat és d’agrair. Ara, les farmàcies, en el seu exterior, però també en el seu interior, no fan aquella pinta de seriositat, que potser era el que tocava llavors. Ara mostren colors més vius, una cartelleria molt més adient i, a més, han ampliat molt la seva oferta.
No només es tracta d’una qüestió d’estètica. Actualment, a moltes de les farmàcies de la ciutat, et trobes que ja no han d’anar a buscar els medicaments a la rebotiga. Compten amb uns aparells que envien les capses i que recullen abans de servir-les a la clientela.
També hem vist com hi ha alguns restaurants de cuina asiàtica que han substituït els cambrers per unes màquines que serveixen el menjar. Si això continua així, qui sap si veurem robots fent de policies, màquines per fer entrepans o altres.
La capacitat d’inventar en els humans és molt alta, així com la creativitat. Per això, les farmàcies d’avui en dia resulten molt més atractives de visitar.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Ahir i Avui
El protagonisme d’un petit mico
-
Ahir i Avui
Obres a l’exterior i un salacot blanc
-
Ahir i Avui
Uns pallassos molt locals i Bill Murray
-
Ahir i Avui
Un canvi de local i el 15640 un altre cop
-
Ahir i Avui
I si tenia a veure amb la mona Cheetah?
-
Ahir i Avui
De quan la Rossy va captivar a la rambla
- Una estètica exterior que és d’agrair · Ahir i Avui · Diari de Terrassa
-
- Comarca
- Matadepera
- Diners
- Cultura
- Esports
- Defuncions
- ConnecTerrassa
- Iniciar Sessió
- Subscriu-t'hi
- Newsletter
close
Alta Newsletter
close
Iniciar sessió
No tens compte a Diari de Terrassa?
Crea'n un gratis
close
Crear compte
Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu
Recuperar contrasenya
Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.