- Un aiguat del passat que potser faria falta ara
ARA A PORTADA
Amb tot això de la sequera i pel fet que ahir va ploure de nou, era el moment de mostrar una fotografia antiga d’un aiguat. La imatge del passat ens ensenya un dia de pluja ben intensa, del mes de juliol de 1982 que, com sempre recordem, va ser el del Narajito. No de l’Oliver ni el Benji, no, del Naranjito, emblema i símbol indiscutible del Mundial de futbol d’aquell any, que va guanyar Itàlia i en el qual la selecció espanyola, una vegada més per aquelles èpoques, va fer la de riure. O, més aviat, la de plorar.
[bafg id="504660"]
Fotos: Arxiu Diari de Terrassa i Nuria Torrens
Per si algú no ha localitzat la ubicació que es veu a les dues instantànies, revelarem que es tracta del trencall del carrer de Galileu que, curiosament, va ser el protagonista ahir d’aquesta secció. Aquí, a vegades, es van encadenant zones o carrers, moltes vegades de casualitat i, altres amb tota la intenció.
Una pluja com la que es pot contemplar a la foto de 1982 seria força necessària. A alguns els hi faria nosa, però en general, a la llarga, seria ben rebuda. S’està assecant el país i l’aigua, principalment la que cau del cel i no és una frase feta, ja comença a ser un bé escàs i imprescindible a la vegada.
Un aiguat com el de la foto el blanc i negre, potser, no ho solucionaria tot de cop, però ajudaria. Cada dia un raig, com si fos el mes de maig. Un rodolí per acabar.
Notícies recomenades
-
Ahir i Avui
Un robatori i una pelleteria tancada
-
Ahir i Avui
Saps on és... la terminal que avui fa 170 anys?
-
Ahir i Avui
Un automòbil en flames i un martell
-
Ahir i Avui
Un vehicle clavat i un tapís dels d’abans
-
Ahir i Avui
Un cotxe bolcat i la xemeneia al fons
-
Ahir i Avui
Una furgoneta abatuda a la riera
- Un aiguat del passat que potser faria falta ara · Ahir i Avui · Diari de Terrassa
-
- Comarca
- Matadepera
- Diners
- Cultura
- Esports
- Defuncions
- ConnecTerrassa
- Iniciar Sessió
- Subscriu-t'hi
- Newsletter
close
Alta Newsletter
close
Iniciar sessió
No tens compte a Diari de Terrassa?
Crea'n un gratis
close
Crear compte
Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu
Recuperar contrasenya
Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.