L'ONG Oberts al Món ha tornat a l'activitat després del període de vacances, un temps que a més han invertit per realitzar el seu 15è viatge a Guatemala. Per aquest primer cap de setmana d'octubre han organitzat un acte ja tradicional dins el seu calendari, a l'Auditori Municipal.
Els protagonistes de la convocatòria seran els integrants de la Banda de Terrassa, amb un repertori que destaparan juntament amb "una posada al dia del nostre recorregut per les escoles de Guatemala, situació actual dels projectes, i demés programes i actuacions que s'han dut a terme el 2019", aclareixen des de l'entitat
A la vegada, s'ha estat editant un vídeo "per poder projectar les imatges il·lustratives de tot plegat", com aperitiu per a gaudir, tot seguit, "d'una bona estona de música.".
Les dades
Grup Banda de Terrassa
Lloc Auditori Municipal
Data Dissabte, 5 d'octubre, 18 hores
ARA A PORTADA
Publicat el
03 d’octubre de 2019 a
les 21:23
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Estrelles d’un altre planeta a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Terrassa celebra el Dia del Jazz i un mes de maig amb artistes internacionals
-
Cultura i Espectacles
Conxita Badia encara canta a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Bop a dojo a Terrassa: "Una sonoritat cohesionada"
-
Cultura i Espectacles
L'Escolania de Montserrat ve a Terrassa amb el Cor Montserrat: "És una ocasió única"
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 24, 25 i 26 d'abril