El Grup Cultural de l'Ateneu Terrassenc ha programat, per aquest dissabte, un itinerari pels antics carrers de Barcelona resseguint les empremtes de la maçoneria, els templers, i altres misteris i secrets històrics. El punt de trobada dels participants (que han de dur mascareta i mantenir la distància de seguretat) serà el carrer de Bergara, cantonada amb la plaça de Catalunya, a les onze del matí. La ruta, d'una hora de duració, passarà pels carrers de les Ramelleres, de les Sitges i del Carme, entre d'altres. Ferran Peña explicarà temes com ara el misteriós vot de pobresa dels Monjos Agustins, l'àngel custodi del Portal de l'Orbs, els dracs del carrer del Carme o les pistes maçòniques escampades per la ciutat. L'asistència és gratuïta.
El col·lectiu Apropart organitza avui a les 5.30 de la tarda, a la Biblioteca Central, el taller "Art i natura", per a famílies amb nens de 8 a 12 anys. Cal inscripció prèvia en el telèfon 937894589 o al correu bct@terrassa.cat.
D'altra banda, a la biblioteca del districte 6 s'hi farà el pròxim dia 29 un taller de "lírica urbana" per a joves entre 14 i 17 anys.
Un itinerari pels "misteris de Barcelona" La Bct ofereix un taller familiar d'art i natura
Cultura i Espectacles
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Publicat el
22 de setembre de 2020 a
les 21:24
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Jazz de sempre amb rave a Terrassa?
-
Cultura i Espectacles
Sara Roy: ""Sempre he estat molt nostàlgica, des dels 10 anys"
-
Cultura i Espectacles
El mag Shado t’ho pot robar gairebé tot: "“És una experiència immersiva"
-
Cultura i Espectacles
Un sopar que és un oasi de swing versàtil a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Exposició col·lectiva a Terrassa: "Singular i plural alhora"
-
Cultura i Espectacles
Romeu i Julieta obren la festa ballant a Terrassa