Amics d'en Ferran Sans estrena obra de teatre
L'obra solidària “Prohibido suicidarse en Primavera” s'estrenarà aquest dissabte a les 19h a l'escola Joan XXIII del barri de Les Arenes

- El CMIAT proposa crear més espais segurs de joc a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de novembre de 2021 a les 14:24
Actualitzat el 21 de novembre de 2021 a les 17:36
L'associació solidària "Amics d'en Ferran Sans", que dona suport a les tasques de Ferran Sans, missioner al barri de Sam Sam (Senegal), escolapi i antic mestre de l’escola Joan XXIII de Terrassa, estrena aquesta tarda una obra de teatre titulada "Prohibido suicidarse en primavera".
L'obra es podrà veure a les 19.00 hores d'aquest dissabte 20 de novembre, a l’Escola Joan XXIII del barri de les Arenes (C/Joan XXIII, 27- Terrassa). Forma part de l'activitat "Teatre per Sam Sam" i està a càrrec de l’Associació de Teatre Mú. És una tragicomèdia, ideada per Alejandro Casona i organitzada per Amics d'en Ferran i la col·laboració del l’Associació de Veïns de Les Arenes, l’Escola Joan XXIII i l’Associació de Teatre Mú.
Prèviament a l'obra, es comentarà l’estat actual de l’escola i els nous projectes a Sam Sam. L'obra de teatre està vinculada a un donatiu de 8 euros destinat al Projecte d'Alfabetització del barri de Sam Sam, iniciativa solidària amb l'escola del barri de Sam Sam a Dakar, al Senegal. Les entrades es poden comprar a la Llibrería Pablo i Mutualitat Les Arenes, o bé reservar-les al mail amicsdenferran@gmail.com.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles Pujadó rebrà diumenge el premi Músic de l'Any a Terrassa
-
Cultura i Espectacles Xerrada a Terrassa: com pots promocionar millor la teva música?
-
Cultura i Espectacles Cantaires d'una coral de Terrassa a la Mola
-
Cultura i Espectacles Tres dones fan seva la Nova Jazz Cava de Terrassa
-
Cultura i Espectacles Un director de Terrassa al festival creat per Robert De Niro
-
Cultura i Espectacles La història desconeguda de dones que van liderar exèrcits