Marina Vinent Quartet, dijous a la Jazz Cava
El grup que protagonitzarà aquesta Jam Session l'integren quatre músics
- Marina Vinent Quartet, dijous a la Jazz Cava
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de novembre de 2021 a
les 18:43
La Jazz Cava acollirà dijous a les 21 hores el concert de Marina Vinent Quartet, una Jam Session organitzada pel taller de músics ESEM.
Marina Vinent tocarà la guitarra, Marc Urrutia el saxo, Alan Pribizchuk el baix elèctric i Arnau Julià la bateria.
El preu del concert és de 3 euros. Les entrades es poden adquirir tant al web www.tallerdemusics.com com a la taquilla. Les portes s'obriran mitja hora abans que arrenqui l'actuació.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Festival internacional de cant coral a Terrassa: "Fem una aposta per la música vocal de proximitat"
-
Cultura i Espectacles
Aina Clotet: "No hagués pogut dirigir i interpretar 'Viva' sense la complicitat de l'equip"
-
Cultura i Espectacles
Una truita de riu contamina una familia a un teatre de Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Clara Luna: del programa "Eufòria" a la Nova Jazz Cava de Terrassa
-
Cultura i Espectacles
A Terrassa queden dos Beatles: "Fa 60 anys que som amics"
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 19, 20 i 21 de juny