Litus publica nou videoclip amb el Kanka i Terrassa com a protagonista
Cultura i Espectacles
És el vídeo de la cançó "Kreptafibia", inclosa en el seu últim disc
- Litus publica nou videoclip amb el Kanka i Terrassa com a protagonista
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de març de 2022 a
les 14:51
El cantant, compositor i intèrpret Carles Ruiz Bosch (Terrassa, 1980), conegut amb el nom artístic de Litus, acaba de publicar nou videoclip. L'egarenc, que el passat 22 de febrer va llançar nou disc, "Chadanaca", presenta el videoclip de "Kreptafibia", cançó que compta amb la col·laboració del malagueny El Kanka.
Terrassa és una de les clares protagonistes del vídeo, que comença amb Litus caminant pels voltants de la Masia Freixa. El videoclip combina imatges de la nostra ciutat, amb d'altres de Litus i El Kanka en un estudi de gravació. El cantant terrassenc camina per la Plaça Didó, carrers cèntrics com el de Sant Pere o la Rambla d'Ègara i l'entorn de la Seu d'Ègara.
https://www.youtube.com/watch?v=XBQcJKUTsqg
Segons explica Litus, “Kreptafibia” és una de les seves cançons preferides del seu últim disc. La va escriure juntament amb Josep Thió, guitarra i compositor de Sopa de Cabra. "Per a mi conté l'essència del que volia aconseguir amb aquest disc: pocs acords, només els indispensables per acompanyar una bella melodia. La quinta essència del pop. Sembla fàcil però no ho és… Andreu Buenafuente va escriure una frase a la paret de l'oficina de 'Late Motiv' que deia ‘Tot ha de semblar fàcil’ i aquesta consigna m'ha perseguit en tot el procés creatiu de 'Chadanaca'", explica.
https://www.diarideterrassa.com/cultura-ocio/2022/01/11/terrassa-litus-musica/
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Jazz de sempre amb rave a Terrassa?
-
Cultura i Espectacles
Sara Roy: ""Sempre he estat molt nostàlgica, des dels 10 anys"
-
Cultura i Espectacles
El mag Shado t’ho pot robar gairebé tot: "“És una experiència immersiva"
-
Cultura i Espectacles
Un sopar que és un oasi de swing versàtil a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Exposició col·lectiva a Terrassa: "Singular i plural alhora"
-
Cultura i Espectacles
Romeu i Julieta obren la festa ballant a Terrassa