El tribut al grup suec Abba exhaureix totes les entrades
El concert tindrà lloc aquest diumenge, 6 de novembre, a La Factoria Cultural

- El tribut al grup suec Abba exhaureix totes les entrades
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de novembre de 2022 a les 13:25
Actualitzat el 03 de novembre de 2022 a les 13:29
Nou èxit el concert de tribut al grup suec Abba programat per aquest diumenge, 6 de novembre, a les 18 hores, a La Factoria Cultural de Terrassa (LaFACT). És per això que LaFACT ha programat noves funcions pel diumenge 26 de març.
Abba és, sens dubte, una de les bandes musicals de més fama i que van ser fonamentals per crear el so i l'estil dels anys 70 i 80 va ser el quartet suec ABBA. Les seves cançons són presents a la memòria col·lectiva de les diferents generacions marcant la banda sonora de la vida de molts de nosaltres, i que avui dia segueixen vigents gràcies a diferents espectacles com els musicals, els recopilatoris publicats i els homenatges.
És perquè, Abba The New Experience vol contribuir a difondre els seus èxits amb un espectacle musical i escènic al nivell que el grup original mereix. Amb tota la qualitat, l'elegància i la màgia amb què el grup suec va conquistar les llistes d'èxits a partir de la seva victòria al festival d'Eurovisió del 1974.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles Pujadó rebrà diumenge el premi Músic de l'Any a Terrassa
-
Cultura i Espectacles Xerrada a Terrassa: com pots promocionar millor la teva música?
-
Cultura i Espectacles Cantaires d'una coral de Terrassa a la Mola
-
Cultura i Espectacles Tres dones fan seva la Nova Jazz Cava de Terrassa
-
Cultura i Espectacles Un director de Terrassa al festival creat per Robert De Niro
-
Cultura i Espectacles La història desconeguda de dones que van liderar exèrcits