Sense Sal diu adeu als escenaris
La formació tanca gira i s'acomiada a la sala Apolo de Barcelona

- Sense Sal diu adeu als escenaris
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de desembre de 2022 a les 15:38
Actualitzat el 15 de desembre de 2022 a les 15:42
Aquest divendres és important pel grup terrassenc Sense Sal perquè diu adeu als escenaris. Després d’11 anys, 4 discos, una cinquantena de cançons, i més de 250 concerts, el grup posa punt final al projecte. Per a fer-ho, han celebrat una gira de comiat que va començar a la primavera i que acaba avui, divendres, amb el seu concert final a la Sala Apolo de Barcelona. La formació ja es va acomiadar a Terrassa, en el marc de la Festa Major i a la plaça Vella, en un concert molt emotiu i amb la col·laboració de cantants i amics.
Sense Sal deixa enrere una trajectòria de més de 250 concerts, havent actuat als principals escenaris del país. I una discografia d’una cinquantena de cançons, entre elles “La Sortida” (2019, Música Global), que acumula milions de reproduccions a les plataformes digitals. Com a regal per a tots els seus seguidors, van publicar també un últim single titulat “Mira on som”, una cançó que parla de camí viscut plegats i posa en perspectiva tot allò que han compartit. La dediquen tant al projecte com a la gent que els ha seguit tots aquests anys. Una cançó optimista que recorda el que han viscut com a grup, amics i família que han estat. Parla que es van llançar als escenaris i malgrat tot, res no els va parar i van aconseguir els seus somnis .
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles Vols anar de públic a Operación Triunfo 2025?
-
Cultura i Espectacles Prime Video estrena el darrer film de Lasse Hallström, rodat a Terrassa
-
Cultura i Espectacles Set sèries “made in” Terrassa que pots veure a plataformes
-
Cultura i Espectacles “Caipirinyes és una emoció: la d’estiu, gresca i ganes de festa. Però tenim uns límits morals clars”
-
Cultura i Espectacles 25 anys pintant la vida amb colors
-
Cultura i Espectacles Terrassa a la pantalla