Estrenen una sardana basada en el “Coti per coti” de The Tyets
Cultura i Espectacles
La colla sardanista Amunt i Crits té previst estrenar-la també aquest diumenge, a la festa de la Santa Creu
- Estrenen una sardana basada en el “Coti per coti” de The Tyets
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de maig de 2023 a
les 20:17
Actualitzat el
04 de maig de 2023 a les
20:19
El món sardanista s’ha pres molt bé el single “Coti per coti” de la banda de trap The Tyets. Lluny de veure-ho com una distorsió, el veuen com una oportunitat. De fet, aquest divendres s’estrena a Barcelona la sardana de “Coti per coti”, que ballaran al pla de la Catedral els alumnes de diferents escoles catalanes (entre elles, la de Terrassa).
De fet, Coti per coti està essent un fenòmen social entre part del jovent, que des de la seva aparició l'ha ballat espontàniament a festes majors, discotques, etc.
https://www.youtube.com/watch?v=Kx73OzRj7qE
A més a més, Amunt i Crits té previst estrenar-la també aquest diumenge, a la festa de la Santa Creu. “Aquesta cançó ha fet que es parli de sardana, que ja és un pas”, diu Nuri Escudé, presidenta d’Amunt i Crits.
La festa arrenca a les 10.30 hores a la plaça de la parròquia de la Sagrada Família, amb les actuacions de colles de cultura popular com els diables, el Drac Baluk, la colla del Bitxo del Torrent Mitger… I per descomptat, la mateixa colla sardanista.
https://www.diarideterrassa.com/cultura-ocio/2023/05/03/enramats-amb-ginesta/
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
El Festival Contratemps omplirà Terrassa de músiques ibèriques
-
Cultura i Espectacles
Antonio Aguirre exposa en una pantalla de Times Square
-
Cultura i Espectacles
L’agost arriba amb grans títols
-
Cultura i Espectacles
Guillo Rist mostra la seva faceta més íntima amb “Cómo le explico”, el seu segon senzill
-
Cultura i Espectacles
Un viatge sensorial per la Seu d’Ègara
-
Cultura i Espectacles
Caye Casas, sobre el seu nou curt: "És políticament incorrecte, com tot el que faig"