Miki Núñez llança el seu single d'estiu i en català: "Gelat"
Cultura i Espectacles
El publicarà en obert aquest divendres
- Miki Núñez llança el seu single d'estiu i en català: "Gelat"
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de juny de 2023 a
les 13:17
Actualitzat el
13 de juny de 2023 a les
13:29
Miki Núñez publica la mitjanit d'aquest dijous a divendres "Gelat". “És una cançó d’estiu absoluta, que surt d’una llegenda meva viscuda: quan anava a estiuejar al mateix lloc i ens tronàvem la mateixa noia... I un any no volia saber res de mi i era perquè havia vingut amb parella. És una cançó molt fresca, d’estiu i molt divertida”, explica, en declaracions al'ACN.
Aquest tema és part del seu nou disc 121, que va publicar la setmana passada. Només faltava aquest extra.
https://www.youtube.com/watch?v=aCyzTsit-0U
L’àlbum del també copresentador d''Eufòria', inclou col·laboracions amb els artistes Alfred García, Mariona Escoda, Carlos Sadness i Paula Koops.
L’artista començarà la gira del disc ‘121’ amb un concert al Sant Jordi Club de Barcelona el 30 de juny de 2023. Núñez diu que és un gran defensor de la música en directe. “Penso les cançons amb la banda que porto. No faré res que no es pugui tocar en directe. Si fiquem electrònica a la cançó que després es pugui fer amb instruments de vent”, conclou.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
L'art per a Cristina Pérez i Alay: "És camí, no destí"
-
Cultura i Espectacles
Voleu aprendre a recitar poesia a Terrassa?
-
Cultura i Espectacles
Taller de brodat amb "plantes prohibides" de Palestina
-
Cultura i Espectacles
Memòria d'un terratrèmol: "És el rescat d'una infància trencada"
-
Cultura i Espectacles
Cirsa, La Sirena i molt més: Terrassa descobreix el seu dissenyador gràfic
-
Cultura i Espectacles
El Festival Latent omple Cal Reig: "Volem mantenir el projecte amb la mateixa estructura i envergadura”