Desterrat de la teva pròpia vida
Cultura i Espectacles
OtraDanza, d’Asun Noales, porta “Vigor Mortis”, aquest divendres a LaFACT Cultural (21 hores)
- Desterrat de la teva pròpia vida
ARA A PORTADA
-
Terrassa Espectadors atemorits i complaguts a Les 12 Hores Fantàstiques: "Gaudeixo de la violència i la sang al cinema" Aketza Martín
-
Fotogaleries FOTOS | L'automobilisme clàssic celebra la 7a Pujada a la Mata - Ciutat de Terrassa Pol Ortega
-
Terrassa Perruqueria Sant Pere, botiga de barri: “Quan domines l’ofici, tot el que et demanin ho saps fer” Alejandro García
-
Terrassa Una arriscada persecució policial acaba amb tres policies municipals ferits i dos detinguts a Terrassa Aketza Martín
-
Terrassa Més de 17.000 euros de renda de diferència entre la zona més rica i la més pobra de Terrassa Joan Muñoz
Publicat el
10 d’octubre de 2023 a
les 18:52
En aquests dies desesperançadors a l’Orient Pròxim, justament coincideix l’arribada a Terrassa de l’obra “Vigor Mortis”. En el marc de la 40a Temporada BBVA de Dansa, aquesta obra de la companyia OtraDanza parla de l’altre costat, de la intempèrie del que ens és desconegut. És una expulsió de la casa com a metàfora de desterrament de la pròpia vida.
L’espectacle -dirigit per la coreògrafa Asun Noales- es podrà veure aquest divendres 13 d’octubre a LaFACT Cultural, en una vetllada que arrencarà a les 21 hores (amb entrades a 15 euros).
La peça representa la vida de dues persones i una casa. Un trio de personatges. Un trio que en alguns moments és plaent, mentre que en d’altres és tragicòmic.
I és que “Vigor mortis” mostra com els humans queden atrapats en alguns indrets. I com no, l’empremta que hi deixem.
Tanmateix, la metàfora de l’expulsió de la casa és també un espectacle de poesia, moviment i narrativa. La ballarina i coreògrafa Asun Noales empra el llenguatge de la dansa i el teatre, vist des de la plasticitat i l’abstracció.
Aquesta és la segona vegada que la companyia valenciana actua a LaFACT Cultural, després que hi fossin amb “Da Capo” el 2015. Fundada i encapçalada per la pròpia Asun Noales des l’any 2007, ha estrenat més d’una trentena de peces i ha rebut diversos premis per les seves creacions. Els seus espectacles abasten peces conceptuals com “Pélvico” i peces per a espais no convencionals com “Polvo”.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
La Generalitat reconeix Amics de les Arts amb l'estatus d'entitat "d'utilitat pública"
-
Cultura i Espectacles
Mozart i Verdi són per gaudir-los: "És un divertimento deliciós, fresc i enginyós”
-
Cultura i Espectacles
El tità Ray Brown torna a Terrassa: "Va ser un pilar fonamental"
-
Cultura i Espectacles
Orgue i cant coral per homenatjar Cassià Maria Just: "La música va ocupar sempre un lloc central en la seva vida"
-
Cultura i Espectacles
Capital del "breakdance" al país: "Defensem l'energia i la comunitat"
-
Cultura i Espectacles
Un concurs de cant líric que no s'acaba: "Volem connectar cantants, professionals i públic"