- Amics rememora l’Eugenio
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de gener de 2024 a
les 19:40
Actualitzat el
25 de gener de 2024 a les
17:22
El primer espectacle del cicle Fem Sala reviurà l’esperit de l’humorista Eugenio. Ho farà aquest dissabte a les 20.15 hores, de la mà de l’artista Àngel Miralles.
“Tribut al geni” és l’espectacle en el qual, durant una hora, se succeeixen els acudits, amb les famoses pauses marca de la casa, ajudat tan sols del seu fidel tamboret, d’una cigarreta i el seu inseparable got de vodka amb taronja.
“Ara, coincidint amb la recent pel·lícula ‘Saben aquell’, quadrava molt programar-ho”, explica Maria Miralda, presidenta dels Amics de les Arts i Joventuts Musicals.
Dels imitadors d’Eugenio, Miralles és probablement el més reconegut. Porta més de divuit anys a la comèdia professional, ha fet de guionista i d’humorista tota la seva vida.
En els darrers anys ha interpretat també el personatge ReEugenio, de la mà de la família del desaparegut humorista. Un monòleg intel·ligent farcit de referències a l’actualitat, feminista, posicionat, a on es barregen la subtilitat i la brutalitat en un poti-poti hilarant.
Les entrades (a 10 euros) es poden adquirir a entrapolis.com i a l’entitat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
El Festival Contratemps omplirà Terrassa de músiques ibèriques
-
Cultura i Espectacles
Antonio Aguirre exposa en una pantalla de Times Square
-
Cultura i Espectacles
L’agost arriba amb grans títols
-
Cultura i Espectacles
Guillo Rist mostra la seva faceta més íntima amb “Cómo le explico”, el seu segon senzill
-
Cultura i Espectacles
Un viatge sensorial per la Seu d’Ègara
-
Cultura i Espectacles
Caye Casas, sobre el seu nou curt: "És políticament incorrecte, com tot el que faig"