
Planeta Nou explora racons remots al seu tercer single, "Funderelele"
La banda egarenca Planeta Nou presenta aquest dijous el seu segon single, "Funderelele"

- Planeta Nou explora racons remots al seu tercer single, "Funderelele"
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’agost de 2024 a les 10:00
Actualitzat el 20 d’agost de 2024 a les 15:59
Planeta Nou, la banda terrassenca que està aportant nous sons al panorama musical català, presenta el seu nou senzill "Funderelele", el tercer i últim avançament del seu esperat EP "Camí a Plutó". El grup va emergir al 2023, oferint als seus oients una fusió del pop actual amb el carisma dels sintetitzadors dels anys 80. Aquest nou treball (el seu segon EP) és una odissea que amplia els seus horitzons musicals, utilitzant la música per explorar el racons més remots de l'univers i descobrir noves realitats.
Musicalment, "Funderelele" representa una nova fita per a Planeta Nou. En aquesta ocasió, la banda ha optat per fusionar ritmes llatins amb elements electrònics, incloent sintetitzadors clàssics que s'entrellacen amb línies de baix sòlides i arranjaments melòdics per crear una canço que no només es canta, sinó que també es balla.
"Funderelele" és el nom de la cullera de servir gelat, terme originari de Cuba. Precisament, la cançó parla de la suposada llegenda que gira al voltant de la mística d'aquesta cullera màgica que ens alegra els estius i ens fa pujar el sucre. Una metàfora dolça i divertida que encaixa perfectament amb les vibracions estiuenques, amb reminiscències de gelats i sorbets. Per primera vegada, Planeta Nou canta en castellà, una decisió inspirada per l'ambientació cubana del tema.
El videoclip de "Funderelele", que es publicarà aquest dijous 22 d'agost, promet ser igual de refrescant i divertit. Amb la col·laboració especial de la Orxateria Ribera de Terrassa, gelateria per excel·lència de la ciutat i punt de referència des que comença la calor fins que arriba la tardor, el vídeo capturarà l'essència dels estius i la màgia de la cullera de servir gelats.

Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles Set sèries “made in” Terrassa que pots veure a plataformes
-
Cultura i Espectacles “Caipirinyes és una emoció: la d’estiu, gresca i ganes de festa. Però tenim uns límits morals clars”
-
Cultura i Espectacles 25 anys pintant la vida amb colors
-
Cultura i Espectacles Terrassa a la pantalla
-
Cultura i Espectacles Emiliana, la gata que travessa oceans
-
Cultura i Espectacles Terrassencs per llegir aquest estiu