Sergi Belbel recupera ara "Angle Mort" a la sala Versus
Cultura i Espectacles
Les funcions arrenquen aquest dimecres, 21 d'agost, a la Sala Versus Glòries
- Sergi Belbel recupera ara "Angle Mort" a la sala Versus
ARA A PORTADA
Publicat el
20 d’agost de 2024 a
les 17:27
El dramaturg i director terrassenc Sergi Belbel recupera ara "Angle mort”, que va estrenar l'any 2021. De fet, les funcions arrenquen aquest dimecres, 21 d'agost, a la Sala Versus Glòries.
Hi haurà funcions fins el 22 de setembre (de dimecres a dissabte a les 20.30 hores i els diumenges amb funció a les 18 hores).
L'obra és una comèdia que parla sobre els acomiadaments empresarials i que està escrita juntament amb Roc Esquius i dirigida per Lluís Elías. La interpretació està a càrrec de Berta Bahr, Ramon Godino, Alberto Lozano i Rafaela Rivas. El tàndem Belbel-Esquis proposa un joc dramatúrgic que parla dels temps terribles que estem vivim i fins on estem disposats a arribar per no perdre la feina.
L'obra va ser guanyadora del Premi a Millor Espectacle de Proximitat a la IV edició dels Premis de Teatre Barcelona d'aquell any.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
L'art per a Cristina Pérez i Alay: "És camí, no destí"
-
Cultura i Espectacles
Voleu aprendre a recitar poesia a Terrassa?
-
Cultura i Espectacles
Taller de brodat amb "plantes prohibides" de Palestina
-
Cultura i Espectacles
Memòria d'un terratrèmol: "És el rescat d'una infància trencada"
-
Cultura i Espectacles
Cirsa, La Sirena i molt més: Terrassa descobreix el seu dissenyador gràfic
-
Cultura i Espectacles
El Festival Latent omple Cal Reig: "Volem mantenir el projecte amb la mateixa estructura i envergadura”