- Les obres de la biblioteca del Districte 5, a finals de 2027 o 2028
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de març de 2025 a
les 18:11
Actualitzat el
06 de març de 2025 a les
18:12
La directora del servei de biblioteques, Maria Gental, confirma que la primera pedra de les obres de la nova biblioteca del Districte 5 no arribarà “fins a finals de setembre o principis de 2028”.
Fins llavors, “hi haurà el període d’al·legacions, el desenvolupament del projecte guanyador i el projecte arquitectònic...”, afegeix. Tota manera, esperen poder inaugurar el nou equipament el mateix any 2028. La biblioteca es construirà al parc del Pla del Bon Aire, a l’avinguda de Béjar, al costat de la llar d’infants Patufet i una zona de jocs infantils.
L’Ajuntament va obrir un concurs públic del qual han resultat finalistes tres empreses. La proposta que porta per nom “Terra alta”, presentada per l’estudi Harquitectes Area Productiva, SLP, ha estat la que ha aconseguit una major puntuació (però encara es poden fer al·legacions).
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
L'art per a Cristina Pérez i Alay: "És camí, no destí"
-
Cultura i Espectacles
Voleu aprendre a recitar poesia a Terrassa?
-
Cultura i Espectacles
Taller de brodat amb "plantes prohibides" de Palestina
-
Cultura i Espectacles
Memòria d'un terratrèmol: "És el rescat d'una infància trencada"
-
Cultura i Espectacles
Cirsa, La Sirena i molt més: Terrassa descobreix el seu dissenyador gràfic
-
Cultura i Espectacles
El Festival Latent omple Cal Reig: "Volem mantenir el projecte amb la mateixa estructura i envergadura”