22 espais per tocar música al carrer
L'Ajuntament vol promocionar la creativitat musical
- 22 espais per tocar música al carrer
ARA A PORTADA
-
-
La "sorprenent" solució pel desdoblament del CAP Rambla: mateix edifici i sense ampliació de plantilla Joan Muñoz
-
-
Balanç d'una jornada amb vents de fins a 85 km/h: caigudes d'arbres, fanals, tendals i façanes Arnau Fort
-
El jove terrassenc amb una malaltia ultrarrara que va poder anar d'Erasmus: "Fins a l'últim moment no sabíem si podria fer el tractament" Arnau Fort
Publicat el 29 d’octubre de 2021 a les 07:00
Actualitzat el 28 d’octubre de 2021 a les 18:54
La regidoria de Cultura vol portar la música al carrer. Ho farà a través d’una acció que senyalitzarà 22 espais urbans i que els destinarà als artistes perquè puguin oferir un tast del seu treball a la ciutadania. Així ho va anunciar ahir la titular del departament, Rosa Boladeras, després de la roda de premsa de les novetats de la Cavalcada de Reis.
El nou programa de promoció i difusió musical tindrà un calendari d’actuacions i espais que s’aniran adjudicant. En la gestió participarà la Casa de la Música. La iniciativa, de consolidar-se seria una novetat. Fins ara, s’han fet accions d’aquest estil però gairebé emmarcades en grans esdeveniments, com la Festa Major, la Fira Modernista i el Festival de Jazz.
Precisament, en l’última edició del festival, que va tenir lloc la primavera passada (maig i juny) es varen fer concerts en diversos espais de Terrassa per promocionar el festival i el jazz i també perquè coincidia amb el 40è aniversari.
La nova acció de la regidoria segueix la línia de posar la cultura en el centre de les accions, donant suport a la creativitat i a la producció, i aconseguir que hi hagi activitat a barris i districtes. I amb tot es dóna prioritat també a les propostes “Gas” que volen dir gènere, accessibilitat i sostenibilitat.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Un any del vespreig de La Mítika a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Reinici de Jordi Gaspar a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
A Terrassa pots viure unes 12 hores de fantasia (i por)
-
Cultura i Espectacles
Primera assemblea de la campanya per un Museu d'Art Local a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Aquella carta d'un soldat la balla Lucía Lacarra a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Què fer aquest cap de setmana a Terrassa: 24, 25 i 26 d'octubre