- Bct: Cesc Serrat i Germinal Prat
- Bd2: Susagna Aróztegui
- Bd3: Joan Gràcia i Jaume Valls
- Bd4: Montse Freixa i Montse Maldonado
- Bd5: Sílvia C. Escobar i Agustí Planas
- Bd6: Asja Schalekamp i Marta Martí
La plaça de la Torre del Palau acollirà dissabte una fira del conte
L'organitza l'associació Vet Aquí Que en motiu del dia de la mundial de la narració oral
- La plaça de la Torre del Palau acollirà dissabte una fira del conte
ARA A PORTADA
-
-
Resum de l'any 2025 a Terrassa: al gener, l’última demolició de l’esponjament a Ca n'Anglada Laura Massallé
-
-
Resum de l'any 2025 a Terrassa: al març, menys arbres a la ciutat pel canvi climàtic i la sequera Javier Llamas
-
Resum de l'any 2025 a Terrassa: a l'abril, el Club Egara es proclama campió de la Copa de la Reina Javier Llamas
Publicat el 15 de març de 2022 a les 13:27
Actualitzat el 15 de març de 2022 a les 15:16
Els pròxims divendres i dissabte, Vet Aquí Que, Associació Cultural pel Foment de la Narració Oral, organitza l'"Enfila’T. Fira dels contes de Terrassa”, una sèrie d'activitats per commemorar el Dia Mundial de la Narració de Contes.
L'associació terrassenca celebra aquesta cita des de l'any 2017 amb una contada de contes simultània a totes les biblioteques de Terrassa. Enguany, però, amplien l'oferta d'activitats amb una fira del conte a la plaça de la Torre del Palau.
Divendres 18 de març, a les 18 h, es durà a terme una narració de contes a les sis biblioteques municipals amb els següents narradors:
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
El gener arriba ple de jazz
-
Cultura i Espectacles
Les estrelles que il·luminen el Nadal
-
Cultura i Espectacles
Varietat de “plats” de cultura a LaFACT
-
Cultura i Espectacles
Quan la cultura es fa amb criteris
-
Cultura i Espectacles
Toni Badrinas, artista, 50 anys al Brasil: "He tornat a Terrassa, com els elefants tornen al final al lloc on van néixer"
-
Cultura i Espectacles
Pregunta a Terrassa: també passaries de víctima a botxí?