El director del musical a Madrid és Federico Bellone. A banda de Charlie Bucker, el nen petit d'origen humil que somnia en gran, un altre personatge clau en la trama de l'obra de Roald Dahl és Willy Wonka, el propietari de la Fàbrica de Xocolata que visiten els nens i nenes que han guanyat el daurat bitllet amagat dins d'unes quantes xocolatines escampades per tot el món. Al musical, el paper de Willy Wonka serà interpretat per Edu Soto.Ver esta publicación en Instagram
Un nen de Terrassa protagonitzarà un musical sobre "Charlie y la Fábrica de Chocolate"
El petit Gio García farà de Charlie Bucker en l'obra que es representarà a Madrid
- Esquivar el pessimisme
ARA A PORTADA
-
Terrassa commemora els 25 anys des de l'assassinat de Paco Cano: “L’atemptat va colpejar un país cansat de la violència” Alejandro García
-
-
-
"Terrassa, capital de talent", o "Terrassa, fàbrica de talent": el dos eslògans finalistes del Pla de Marca de Ciutat Redacció
-
Reactiven l’accés al parc de Vallparadís des del carrer del Doctor Pearson amb un projecte de reforç del talús Redacció
Publicat el 21 d’agost de 2022 a les 13:05
Actualitzat el 20 d’agost de 2022 a les 18:48
El petit actor, model i cantant terrassenc Gio García ha estat escollit per protagonitzar un musical de renom a Madrid pròximament. Es tracta de la representació teatralitzada de l'obra "Charlie y la Fábrica de Chocolate", de Roald Dalh. Gio García pujarà a l'escenari per interpretar Charlie Bucker, el protagonista de la famosa obra i posteriorment transformada en pel·lícula d'èxit.
L'obra s'estrenarà el 17 de setembre al teatre Espai Ibercaja Delicias, a Madrid. Tindrà una duració de 2 hores i 30 minuts, amb descansos inclosos, i està previst que s'ofereixin diverses sessions a la setmana. A causa de la curta edat dels protagonistes, però, s'ha decidit repartir el paper de Charlie Bucker entre quatre actors. Així, els també joves però amb experiència teatral Rafa Mata, Martín Luis Abello i Alan Víctor Miranda interpretaran el seu rol.
El terrassenc Gio García ha participat també en el programa de talent musical infantil La Voz Kids, on va superar dues rondes classificatòries. A més, ha fet de model des de ben petitó, i com a actor ha participat en una vintena de curtmetratges i espots televisius. Ha actuat amb artistes com Macarena Gómez, Daniel Grao o Nerea Barros.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Jeremy Pelt, el retorn a Terrassa del convidat il·lustre
-
Cultura i Espectacles
"Frontera": estrena d'una pel·lícula amb notable presència de Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Maria del Carme Serrat, escriptora: "Quan tinguis l'oportunitat de fer-te un fart de riure, endavant"
-
Cultura i Espectacles
Tothom vol veure i sentir "Tosca" a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 12, 13 i 14 de desembre
-
Cultura i Espectacles
Alba Pujals torna a casa (Terrassa) per Nadal