- L'atur creix un ínfim 0,09% a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de desembre de 2022 a
les 08:14
Actualitzat el
02 de desembre de 2022 a les
14:17
El quartet liderat per la trombonista Alba Pujals, de Terrassa, serà el protagonista del concert d’aquesta nit de dissabte al Cafè de l’Aula. L’Alba anirà acompanyada de Roger Mas, al piano, Giuseppe Campisi, al contraix i Andreu Pitarch, a la bateria.
La trombonista presentarà el seu projecte en el qual es podrà escoltar peces originals compostes a partir de la influència del compositor català Frederic Mompou, adaptant les seves lletres i melodies a les seves pròpies composicions. Alba Pujol aterra al Jazz Club del Cafè de l’Aula (també ho ha fet a la Nova Jazz Cava i en el marc del darrer festival internacional) després de la seva aventura a Nova York, on va actuar a llocs tan emblemàtics com Dizzy’ Club o Rose Theater.
Els músics que formen part del quartet també s’han format en ciutats com la mateixa Nova York, Amsterdam i Boston. El concert començarà a les 22.30 hores. La sala obre cap a les 21 hores i ofereix sopar. La trombonista terrassenca és considerada una de les joves promeses més destacades de l’escena del jazz i de la música moderna. Ha participat i participa en projectes com The Bop Collective, liderat per la saxofonista Irene Reig, Smack Dab Big Band, Lluc Casares Septet, The Penguins... Ha col·laborat amb bandes a Europa com The Gramophone Allstars o New Cool Collective.
L’Alba ha actuat en sales de jazz de tot el món com les citades de Nova York, així com al Bimhuis i North Sea Jazz Festival i Grachtenfestival, d’Holanda; al Palau de la Música i a l’Auditori de Barcelona i al Festival Jazz de Terrassa, entre altres. Així mateix, ha compartit escenari amb músics de gran trajectòria com Joshua Redman, Dick Oatts, Perico Sambeat, Carles Benavent, entre altres.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
La "visita" de Picasso a Terrassa: "Va canviar la manera de veure la pintura"
-
Cultura i Espectacles
Kima Pintado, reina de l'esmalt, torna a Terrassa: "Era molt honesta en el que expressava"
-
Cultura i Espectacles
Humor en temps de guerra
-
Cultura i Espectacles
La nena que arriba a la Lluna: "És un àlbum tendre i delicat amb tocs d'humor deliciosos"
-
Cultura i Espectacles
Medalla d'Honor de Terrassa a títol pòstum per al músic Joan Casals
-
Cultura i Espectacles
El Museu Tèxtil difondrà treballs de recerca de joves investigadores