Nou any a ritme de jazz
Cultura i Espectacles
La Nova Jazz Cava prepara la benvinguda al 2023 amb un espectacle doble dels Old Cats Swing Band. La festa de Cap d’Any també anirà a càrrec de Trescatorze DJ a la matinada. Tots ells formen part del cicle especial de Nadal que s’allargarà fins al 6 de gener
- Resum de l'any: a l'abril es va fer un troballa històrica a la Font Vella
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa L'exfutbolista Albert Luque persegueix i enxampa un lladre al centre de Terrassa Joan Muñoz
-
-
Terrassa Terrassa invertirà 1,4 milions d'euros en un nou paquet d'actuacions per renovar l'asfalt de 20 carrers Pilar Màrquez
-
Terrassa L'Imserso omple les agències de viatges en el primer dia de reserva: "Ens agrada Benidorm per l'ambient" Joan Muñoz
Publicat el
31 de desembre de 2022 a
les 09:58
Els podem veure com un simple grup d’amics units a través de la música i el jazz o com un sextet que reuneix algunes de les figures més reconegudes de l’escena musical actual: la formació de jazz clàssic Old Cats Swing Band torna a la Nova Jazz Cava, sent fidels a la tradició, per acomiadar el 2022.
El grup està format per tres guanyadors del Premi Jazzterrasman: Josep Maria Farràs, Adrià Font i Pau Casares. Es tracta del guardó que atorga el Festival Jazz Terrassa i que destaca als músics més rellevants de la disciplina. Format al Club de Jazz d’Amics de les Arts i Joventuts Musicals de Terrassa, Josep Maria Farràs personifica el jazz terrassenc. La seva trompeta no es fa estranya a la Jazz Cava. La bateria d’Adrià Font l’acompanya amb un ADN plenament terrassenc, i el saxo i el clarinet de Pau Casares són també habituals. Tots ells estan molt vinculats a la programació jazzística de la ciutat.
El sextet es completa amb tres músics que també es poden considerar història viva del jazz: Òscar Font, Artur Regada i Federico Mazzanti, encarregats dels sons del trombó, el contrabaix i el piano respectivament. La festa de Cap d’Any començarà a les 23 hores, quan s’obrirà la sala a tots els assistents. Els aficionats al jazz podran donar la benvinguda al 2023 plegats i començar l’any amb bon peu al ritme d’una de les formacions amb més experiència del territori.
Les portes de la Jazz Cava no es tancaran amb el final del concert del sextet, perquè la sala ha preparat una programació especial de Cap d’Any, que comença amb la formació de jazz però continua fins a la matinada amb Trescatorze DJ, amb ritmes de funk, disco i bogaloo. Les entrades pels dos espectacles es poden comprar a la pàgina web de la sala o a les taquilles i tenen un preu de 35 euros en el cas de l’espectacle dels Old Cats Swing Band i de 5 euros per a la festa posterior amb Trescatorze DJ.
El sextet de jazz no abandona la Jazz Cava amb la seva actuació de Cap d’Any. El grup tornarà a pujar a l’escenari al vespre del primer dia de l’any, a les 19 hores, per oferir un nou concert i tancar la programació especial de Cap d’Any. Les entrades anticipades i a taquilla d’aquest concert tenen un preu de 20 euros.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Terrassa se suma a l'Any Aurèlia Muñoz: "Va renovar tècniques ancestrals com el brodat"
-
Cultura i Espectacles
Alerta teatral a la Terra: la matèria ha entrat en desintegració
-
Cultura i Espectacles
L'artista que destrueix la síndria: ""No totes les vides han estat protegides de la mateixa manera"
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 18, 19 i 20 de setembre
-
Cultura i Espectacles
Una escriptora i la violència contra les dones: "I per què no el deixes?"
-
Cultura i Espectacles
L'ESCAC s'uneix amb una multinacional: "Volem contribuir al desenvolupament de nous talents"