- La catifa vermella de Lildami i Miki Núñez
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa De policies a llevadors: Dos agents de Terrassa ajuden a néixer una nena en un part imminent a casa Joan Muñoz
-
-
Terrassa Terrassa reobre la carretera de Rubí i recupera un dels accessos sud de la ciutat Pilar Màrquez
-
Terrassa La cervesa artesana es fa un lloc al Mercat del Triomf amb l'arribada de 'Mala Raça' Joan Muñoz
Publicat el
23 de gener de 2023 a
les 13:14
Actualitzat el
23 de gener de 2023 a les
13:20
Rebre no pas, però entregar-ne sí: els músics Lildami i Miki Núñez van ser els encarregats de pujar a l'escenari per donar en mà sengles estatuetes, en la gala que va tenir lloc ahir a la sala Oval del MNAC, a la talaia de la muntanya de Montjuïc.
De fet, van entregar el premi al Millor Documental a l'equip d'"El sostre groc", dirigit per Isabel Coixet, que explica les investigacions d'agressions sexuals a l'Institut del Teatre.
Aquest va ser el moment:
https://twitter.com/pauesparch/status/1617461529770696705
Tamé van entregar el Gaudí a la Millor Pel·lícula d'Animació.
Prèviament, tots dos van passar per la catifa vermella, vestits ens tons sobris i elegants. En el cas de Núñez, amb un discret corbatí. Així van retratar ells mateixos, compartint-ho a Twitter:
https://twitter.com/cfomikinunez/status/1617311824126578688
També van ser entrevistats per Tv3, que va retransmetre en directe tan la gala com la desfilada de la catifa vermella.
A més a més, ambdós van deixar-se fotografiar per la premsa, a la pròpia catifa vermella.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Músics moderns amb fonament de tradició a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
La gran festa musical de l'OCT48 a Terrassa: Litus, David Carabén, Maika Makovski i molt més
-
Cultura i Espectacles
Doctor Prats es prepara per a la gran cita del Tour de França: 190 països veuran l'espectacle
-
Cultura i Espectacles
La soprano Maria Teresa Vert rep el premi Músic de l'Any a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Voleu fer tint en un taller artístic amb material de carrer a Terrassa?
-
Cultura i Espectacles
Terrassa trepitja fort al festival de curts de terror