ARA A PORTADA
-
-
Terrassa David Carballo, creador de l'escultura amb què Plex va sortir a la "Velada del Año": "Hi ha dos influencers que ja m'han contactat per a la propera edició" Alejandro García
-
Terrassa Un ferit per un tret a Ca n'Anglada: els Mossos busquen l'autor de l'agressió Pilar Màrquez
-
Terrassa Terrassa renova el Pacte per a l’Accessibilitat amb l’avís que queda molta feina a fer Pilar Màrquez
-
Publicat el
23 de març de 2024 a
les 00:01
Actualitzat el
22 de març de 2024 a les
19:39
És l’hora d’acomiadar-se de la 43a edició del Festival Jazz Terrassa. I, per tant, de fer-ne un balanç. Amb el “sold out” del concert d’Erik Trufazz ahir vespre, els primers càlculs de participació s’enfilaran fins als 43.000 espectadors. Amb permís de Laura Simó (la premiada d’enguany) fins a 43.000 jazterrasman.
Per sectors, la Nova Jazz Cava ha registrat una ocupació de prop de 2.700 persones. Pel que fa als concerts matinals i a l’aire lliure (celebrats a Terrassa, Matadepera, Viladecavalls i Vacarisses) s’estima una participació de l’entorn de 6.000 assistents. I podien haver estat més. “La pluja era esperada i necessària; però és clar, vam haver de traslladar dos concerts a la Nova Jazz Cava”, diu Susanna Carmona, coordinadora del Club de Jazz. “La sort és que tenim un pla B i no s’han de suspendre els concerts”.
“En canvi, el dia del Pícnic Jazz va ser d’allò més primaveral”, matisa Carmona: “És el que té l’aire lliure: estàs supeditat”.
En les activitats paral·leles s’han comptabilitzat més de 4.000 persones. Aquí se situa el Menjazz, que va aplegar uns 1.600 assistents. “Sembla un èxit, per ser la primera edició”, apunta Carmona, “i els hostalers que van participar estan molt contents”.
Aquest recompte situa l’edició del 2024 com una de les més concorregudes i confirma una tendència de recuperació postpandèmica iniciada en l’anterior edició.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Víctor "el Tostao", cantaor: "Déu vulgui que m’enterrin abans que arribi el moment de deixar de cantar”
-
Cultura i Espectacles
Un homenatge a John Coltrane com a cloenda suprema
-
Cultura i Espectacles
Jordi Rabascall, músic: "Si algú surt de la sala més feliç del que ha entrat, ja em sento recompensat"
-
Cultura i Espectacles
El MNACTEC reobrirà les seves portes el 17 de setembre
-
Cultura i Espectacles
Balanç del Festival d'Estiu Seu d'Ègara: "Ha estat una edició memorable"
-
Cultura i Espectacles
Música al barri: "La cultura ha d'arribar a l'últim racó"