Nuevo triunfo de un Sferic Aplidium que dejó prácticamente sentenciada la permanencia en Primera Catalana un curso más, y que a partir de ahora, y con seis partidos por delante, debe mirar hacia arriba.
Los de Jose García Valverde se impusieron con cierta solvencia a La Salle Manresa en un partido que empezaron a dejar encarrilado en un brillante segundo cuarto. Ahí, los locales anotaron con facilidad y su defensa zonal puso en muchos aprietos a los visitantes. Con esto, se llegó al descanso con un marcador de 41 a 29 que daba muestra de lo sucedido hasta el momento.
En la segunda mitad, el Sferic dedicó todos sus esfuerzos en mantener la rienda y lo consiguió. Un día más, el mejor jugador local fue el escolta Jordi Vilavella, que anotó un total de 26 puntos y lideró a su equipo hacia una nueva e importante victoria.
SFERIC APLIDIUM 74
LA SALLE MANRESA 64
SFERIC APLIDIUM. Sancho (6), Vilavella (26), Mas (10), Halfacre (4) y Aguilera (13), cinco inicial, Devesa, Javi Sánchez (5), Villar (4), Montes, Alegría (6) y Sánchez.
LA SALLE MANRESA. Uzros (11), Cuñe (10), Camprubí (9), Roqueta (8) y Martínez (12), cinco inicial, Case, Carrazón, Aguilera (1), Font (7), Puigarnau y Más (6).
Árbitros. Pastor y Sapiña.
Parciales. 20-17, 41-29, descanso, 55-46, 74-64.
ARA A PORTADA
-
-
Resum de l'any 2025 a Terrassa: al gener, l’última demolició de l’esponjament a Ca n'Anglada Laura Massallé
-
-
Resum de l'any 2025 a Terrassa: al març, menys arbres a la ciutat pel canvi climàtic i la sequera Javier Llamas
-
Resum de l'any 2025 a Terrassa: a l'abril, el Club Egara es proclama campió de la Copa de la Reina Javier Llamas
Publicat el 27 de març de 2017 a les 20:42
Notícies recomenades
-
Esports
L’Atlètic masculí, campió d'Espanya de hockey sala cadet
-
Esports
Dano Lourens, segon reforç del Terrassa FC al mercat d'hivern
-
Esports
Jan Cerdán, la perla de Terrassa que apunta a l'NBA
-
Esports
Pere Amat i Pere Bautista preparen l’Europeu
-
Esports
El Terrassa FC fitxa el migcampista del Sabadell Sergio Cortés
-
Esports
La Federació Catalana desestima la reclamació presentada per la FE Grama